تصویر و زمان عرضه احتمالی یک مینی قدرتمند با نام Lumia 1520 V مشخص شد

Nokia

اوایل همین ماه بود که اطلاعاتی از نسخه مینی لومیا 1520 با نام لومیا 1520 وی شنیدیم. روز جمعه و شنبه نیز تصاویری از این کوچک اندام در سایتهای چینی درز کرد. یکی از همین تصاویر لومیا 1520 مینی را کنار آیفون نشان می‌داد تا اندازه واقعی این اسمارتفون مشخص شود.

آخرین اخبار حاوی اطلاعات جدیدی از این اسمارتفون هستند. پیش از این شنیده بودیم که این اسمارتفون قرار است مجهز به یک صفحه 4.3 اینچی با رزولوشن 1920×1080 پیکسل باشد که کمی بیشتر از خوب بود، اما اخیرا مشخص شد که این اسمارتفون 4.45 اینچی و با رزولوشن 1280×768 پیکسل خواهد بود. یک باتری 2370 میلی آمپری نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. 3 ستون کاشی زنده و درست به اندازه یک فبلت تمام اندازه نیز روی این صفحه جای می‌گیرد.

انتظار می‌رود لومیا 1520 وی که وی ابتدای نام ویسی است، در ماه آپریل آغاز بکار کند. فعلا اطلاعاتی از قیمت این هندست در اختیار نیست.

1[divide]

2

6 در مورد “تصویر و زمان عرضه احتمالی یک مینی قدرتمند با نام Lumia 1520 V مشخص شد”

  1. امیدوارم که این روندی که سامسونگ با نسخه‌های مینی راه انداخت هرچه زودتر متوقف بشه!
    ارایه یک گجت با سخت‌افزاری بمراتب ضعیف‌تر با اسم مینی از دید من روی آینده خود برند هم تأثیر کاملا منفی میذاره چون اغلب کاربرها اطلاعات چندانی از سخت‌افزارها ندارند و باسم مینی فکر می‌کنند همون گجت اصلی رو با سایزی کوچک‌تر می‌خرند و حتی برای شخص خودم هم توی لحظه اول چنین چیزی تداعی میشه با وجود اینکه میدونم اغلب شرکت‌ها دنباله‌رو سامسونگ شدن در این زمینه و همیشه زمانیکه شخصی در مورد گجت‌های مینی ازم می‌پرسه اول باید بگم صبر کنم سخت‌افزارش رو چک کنم!

    مورد دیگه در مورد این نوشته. فکر نمی‌کنید که یکم اسم گجت اینجا غلط‌انداز شده و باعث ایجاد مشکل توی خوندن متن میشه؟
    مثلا به این قسمت توجه کنید: ” نسخه مینی لومیا 1520 با نام لومیا 1520 وی شنیدیم” من ۲بار این جمله‌رو خوندم تا متوجه بشم دومی 1520V هست.
    ضمن اینکه کلمه “وی” به سوم‌شخص مفرد هم اطلاق میشه، یکم بیش‌تر فضا رو برای اشتباه ادراکی آماده کرده. در کل بنظرم بهتره اسامی و کلمات انگلیسی به همون زبان اصلی درج بشن تا امکان اشتباه رو به حداقل برسونه و خوندن متن روون‌تر بشه.

    در نهایت موردی بی‌ارتباط با این نوشته، متأسفانه برای شرکت توی جشنواره، یک پاپ‌آپ گذاشتین توی سایت که پس از ورود به وب‌سایت باز میشه. من با اینکه قبلا به itresan رأی دادم اما همچنان این صفحه آزار دهنده باز میشه.
    itresan هم جزو معدود وب‌سایت‌هایی هست که من اسکریپت‌هاشو بلاک نمی‌کنم و دوست ندارم بخاطر یک پاپ‌آپ، بره توی لیست noscript.
    حالا که تاپیک‌‌آف کردم، یبذارین یه مورد دیگه‌رو هم بگم! من خیلی وقت‌ها حین حرکت و سفر به وب‌سایت شما سر می‌زنم و متأسفانه تبلیغ flash که این‌گوشه سمت راست گذاشتین، توی ورژن موبایل هم میآد که طبیعتا لود نمی‌شه اما مقداری از صفحه‌رو اشغال می‌کنه
    حالا شما در نظر بگیرین که با اسکرین ۴ اینچ آیفون واقعا چقدر فضا میمونه که بخوام خود وب‌سایت رو ببینم؟ بماند که برای بستن این تبلیغ باید چه نشونه‌گیری دقیقی انجام بدم تا بخوره روی اون علامت X

    1. خوب شما خیلی پَرتی که نفهمیدی قضیه چیه…
      درمورد تبلیغ موافقم که تو گوشی ناراحت کننده ست، درمورد اون پاپ آپ هم خیلی ناراحتی میتونی اسکریپت هارو غیرفعال کُنی!
      همه فهمیدن آیفون 5 یا 5 اس داری، باشه…

    2. خوب شما خیلی پَرتی که نفهمیدی قضیه چیه…
      درمورد تبلیغ موافقم که تو گوشی ناراحت کننده ست، درمورد اون پاپ آپ هم خیلی ناراحتی میتونی اسکریپت هارو غیرفعال کُنی!
      همه فهمیدن آیفون 5 یا 5 اس داری، باشه…

      1. اول از همه کاش میذاشتین اگه قراره جوابی داده بشه مسئولین وب‌سایت بدن نه شما چون این موضوع مشکل یوزر بود که اگر قرار بود راه حلی براش ارایه بشه، توسط مسئولین و مدیران وب‌سایت باید انجام میشد.
        روشی که جنابعالی فرمودین، حذف صورت مسئله‌ست و نه راه حل که قبلا خودم هم توی کامنتم بهش اشاره کردم.

        در مورد اینکه فرمودین من آیفون ۵ یا ۵‌اس دارم میشه بفرمایید کجا من چنین حرفی زدم؟ اگه منظور شما سایز دیسپلی گوشی هست، فکر می‌کنم انتخاب‌های زیادی با این سایز دیسپلی توی بازار باشه 🙂

        1. بعد از گفته شما مجدد نوشته قبلیم رو خوندم و بله من اشاره باسم ایفون هم کرده بودم اما فکر نمی‌کنم که امروزه یه آیفون دیگه وسیله‌ای باشه که آدم بخواد باهاش فخر بفروشه! زمان فخرفروشی با موبایل فکر می‌کنم توی همون ۱۲-۱۳ سال پیش نطفه‌ش خشکید و امروزه موبایل یکی از بدیهیات شده
          ضمن اینکه اگر بخاطر قیمت بخوایم صحبت کنیم، فکر می‌کنم با برندهای لوکس و یا حتی های‌اند بعضی از اندرویدی‌ها هم بشه بیش‌تر از آیفون فخر فروخت 🙂

  2. دوس دارم 4.3 اینچی باشه ولی رزولوشنش اگه همین 1280×768 باشه کافیه، فول اچ دی واسه این سایز خیلی زیاده رویه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH