سونی

اسمارت‌فون جدید کامپکت سونی در تست دیتابیس HTML5 رویت شد!

اسمارت‌فون‌هایی با صفحه نمایش بزرگ در آغاز کار تحت عنوان فبلت شناخته می‌شدند و بسیاری از افراد و کارشناسان فعال در حوزه اسمارت‌فون به موفقیت آنها اعتقادی نداشتند. اما در هر صورت این اتفاق افتاد و هندست‌هایی با صفحه نمایش‌های بزرگ خیلی زود جای خود را در میان کاربران باز کردند. روند موفقیت آمیز این دسته از اسمارت‌فون‌ها تا به امروز باقی بوده و در حال حاضر تقریبا تمامی گوشی‌های تولیدی شرکت‌های مختلف صفحه نمایشی بزرگتر از استانداردهای سابق دارند. با این وجود هستند شرکت‌هایی مانند سونی که هنوز هم اعتقاد ویژه‌ای به استفاده از صفحه نمایش کوچک در گوشی هوشمند دارند.

شرکت ژاپنی با تمام توان از سری محصولات اکسپریا XZ کامپکت خود حمایت می‌کند. این خانواده از گوشی‌های سونی با یک ویژگی خاص که همان کوچک بودن صفحه نمایش است، شناخته می‌شوند. نمایشگاه IFA 2019 از اوایل سپتامبر کار خود را آغاز خواهد کرد و غول صنعت ژاپن نیز به رسم همه ساله از پرچم‌دار خانواده اکسپریا در این نمایشگاه رونمایی می‌کند. آنگونه که در اخبار و شایعات آمده بود، ظاهرا سونی اسمارت‌فون کامپکتی نیز برای رونمایی در این نمایشگاه خواهد داشت.

سونی

حالا همین هندست در تست دیتابیس HTML5 رویت شده است. تصویری که در بالا مشادهد می‌کنید، به تازگی در فروم XDA به اشتراک گذاشته شده است. اسم رمز اسمارت‌فون جدید ژاپنی‌ها J9310 ثبت شده و ظاهرا با اندروید 10 عرضه می‌شود. نسبت تصویری این گوشی کامپکت 21:9 خواهد بود، اما مورد عجیب مربوط به رزولوشن 518 در 967 ثبت شده در این پایگاه است. در هر صورت به نظر نمی‌رسد که این موضوع نگران‌کننده باشد و رزولوشن نهایی دستگاه عدد نمایش داده شده در تصویر نخواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH