آموزش خرید بسته‌های اینترنت ارزان‌قیمت همراه اول و ایرانسل

چند وقتی است که تغییر بسته‌های اینترنتی اپراتورهای کشورمان باعث نارضایتی کاربران شده و اعتراضاتی نسبت به آن ایجاد شده است. اما اپراتورها برای کاربران پرمصرف امکانی را ایجاد کرده‌اند که به راحتی می‌توان از بسته‌های به صرفه و ارزان‌قیمت اینترنت بهره‌مند شد. در این آموزش جزئیات آن را تقدیم شما می‌کنیم تا بتوانید از بسته‌های مقرون به صرفه ایرانسل و همراه اول استفاده نمایید. شما می‌توانید آموزش بستن تبلیغات همراه اول و ایرانسل را نیز در آی‌تی‌رسان بخوانید.

برای دسترسی به این امکان در دو اپراتور بزرگ کشورمان می‌توانید از طریق کد ستاره 1000 مربع وارد منوی ویژه هر دو اپراتور شوید. البته باید بگوییم که این امکان از طریق اپلیکیشن‌های مخصوص این دو اپراتور نیز در دسترس است ولی به هر حال برای آن دسته از کاربرانی که امکان نصب و استفاده از اپلیکیشن همراه من یا ایرانسل من را ندارند، این آموزش توصیه می‌گردد.

بسته‌های پیشنهادی در این روش برای هر فرد متفاوت بوده و با توجه به الگوی مصرف وی از سوی اپراتور پیشنهاد می‌گردد که با توجه به قیمت بسته‌های عادی، در اغلب موارد بسته پیشنهادی شرکت، به مراتب به صرفه‌تر از آن چیزی است که به صورت عمومی توسط ایرانسل یا همراه اول ارایه می‌گردد.

نحوه مشاهده و فعال‌سازی بسته اینترنت ارزان همراه اول

1- ابتدا کد ستاره 1000 مربع را وارد نمایید. پس از وارد کردن این کد و لمس دکمه تماس، منوی زیر برایتان نمایان می‌شود.

بسته اینترنت ارزان قیمت همراه اول و ایرانسل

2- در مرحله بعدی دو گزینه برای شما نشان داده می‌شود که موضوع بحث ما گزینه اول بوده و برای این منظور عدد 1 را ارسال می‌کنیم.

بسته اینترنت ارزان قیمت همراه اول و ایرانسل

3- در مرحله بعدی از بین دو گزینه استعلام و خرید، گزینه 2 یعنی خرید بسته را ارسال نمایید تا بسته پیشنهادی برایتان نمایش داده شود.

بسته اینترنت ارزان قیمت همراه اول و ایرانسل

4- پس از مرحله قبل، حالا نوبت نمایش بسته ویژه شماست که در تصویر زیر نمونه این پیشنهاد را مشاهده می‌کنید.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، بسته پیشنهادی همراه اول برای ما بسته 10 گیگابایت یکماهه است. همین بسته در سایت همراه اول با قیمت حدودی 30 هزار تومان عرضه می‌شود که بدیهی است این فاصله قیمتی، جذابیت بسیار زیادی برای هر مشترکی خواهد داشت!

نحوه مشاهده و فعال‌سازی بسته اینترنت ایرانسل

1- ابتدا کد ستاره 1000 مربع را وارد نمایید. پس از وارد کردن این کد و لمس دکمه تماس، منوی زیر برایتان نمایان می‌شود. در این مرحله گزینه 2 را ارسال نمایید.

بسته اینترنت ارزان قیمت همراه اول و ایرانسل

2- در این مرحله منوی دوره زمانی برای شما نمایش داده می‌شود که معمولا در بخش ماهانه، پیشنهادهای جذابی وجود دارد. گزینه 5 را بدین منظور ارسال نمایید.

بسته اینترنت ارزان قیمت همراه اول و ایرانسل

3- پس از مرحله قبل، پیامی مشابه پیام زیر البته با اعداد و ارقام مختص به شما نمایش داده می‌شود.

بسته اینترنت ارزان قیمت همراه اول و ایرانسل

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، بسته پیشنهادی ایرانسل برای شماره تستی ما بسیار مقرون به صرفه‌تر از بسته عادی این شرکت به صورت عمومی بوده و قطعا جذابیت بیشتری برای ما نیز خواهد داشت. البته اگر بخواهیم بین ایرانسل و همراه اول در مورد بسته پیشنهادیشان، مقایسه‌ای داشته باشیم، بدیهی است که بسته پیشنهادی همراه اول به مراتب بهتر از چیزی است که ایرانسل ارایه کرده است.

22 در مورد “آموزش خرید بسته‌های اینترنت ارزان‌قیمت همراه اول و ایرانسل”

  1. اخه این چه وضعش شما که میگفتین سیم کارت دانش آموزی رایگانه
    رایگان که نیست هیچ ولی بسته هاش گرون ترینه
    اخه کی واسه یک گیگ ده هزار و پونصد میده
    اخه خدا رو خوش میاد که ما دانش آموزا رو اذیت کنید
    اینقد اعصبانیمون میکنن میخواییم درس خوندن رو بیل کنیم
    میگن شاد رایگانه چرا شاد ما که تو واتساپ درس میخونیم
    این چه وضعشه
    مسئولین رسیدگی کنید
    اخ

    2
    15
  2. بخداقسم نمیدونم چراهیچکس به داد این مردم بینوا نمیرسه؟همراه اول منی که بازور ماهی 5 گیک اینترنت مصرف میکنم بسته25گیکی پیشنهادمیده.اخه من اینهمه را میخوام چیکارکنم ودر ضمن پولشو از کجا بیارم.مسئولین شمارو بخدا قدر یه سرسوزن برای مردم دل بسوزونید.

    37
  3. همراه اول یکی دوبار خوب میده بعدش یهو میکنه ماهیانه ۵۰گیگ،۷۰ گیگ‌ که خدا تومن قیمتشه!!?
    ینی فقط یکی ۲بار اولش جواب میده بعدش نه.
    دقیقا همین کارم ایرانسل میکنه.ینی اولش یکی دوبار بهت اینترنت یکم ارزون تر میده بعدش هرچقدر میزنی میگه برای شما بسته ای وجود ندارد و باید بریم از همون معمولیا بخریم.
    خلاصه هیچ فرقی باهم ندارن.دوتاشونم‌عین همن.آخه درد اینه که گرونی بسته ها یه طرف…
    اینکه بسته ها یهو زود تموم میشه و اونجوری کم‌ میشه این یه بحث دیگه ست???
    من چندبار هم زنگ زدم هم تو برنامه همراه من و ایرانسل من پیام دادم گفتم…گفتم به حق علی اونی که از من حتی یه یک قرونی دزدیده ببینم هرچی درمیاره خرج بیمارستانش کنه.اگه از من دزدی شده (یا داره میشه) به حق یگانگی خدا ببینم به روز بد بیفتن.من که هیچوقتتتتتتت حلالشون نمیکنم???

    1
    46
  4. دزد تر از همراه اول ایرانسله و بر عکس . همراه اول همین 10 گیگو اگه راست میگه 4G بده والا ما اینو هر کجا امتحان کردیم 3g با سرعت زغالی بود( چه با مودم چه با موبایل 4G+. واقعا ادمو به شکر خوردن میندازه. ایرانسل دزد هم که معلوم نیس چطوری حساب میکنه ترافیکشو دو تا پیج باز میکنی میبینی 1 گیگش تموم شد.اینم یه حقه کثیف از ایرانسل.وگرنه چه دلیل 12 گیگو 28 تومن بده؟
    پکیجاشونم یه جور تنظیم میکنن که فقط به نفع خودشونه.مدتشون با حجمشون وقیمتاشون ابلهانس.مثلا 6-12 صبح ایرانسل که بهتر بگیم 6 تا 11/30 5 گیگ بود 3 تومن الان کردن 10 گیگ 9500 بدون مالیات این 3500 واسه چیه؟. ملتو کردن مثل جغد هرچی قیمت پایینه 2تا 7 صبحه. کی اون وقت شب پا میشه؟همراه اول =یرانسل/ایرانخودرو –سایپا. زالو های بی مرگ .

    1
    45
  5. برده بی نام

    خدابیامرزه تموم شد، الان به صرفه ترین بسته های اینترنتی که همراه اول ارائه میده : ١- بسته 5گیگ، 30 روزه به مبلغ 12900که با9%مالیات میشه 14061 تومان ٢- 6گیگ،30 روزه، مبلغ 15900که با9% مالیات میشه 17331 تومان.
    علی برکت ا…

    8
    33
  6. اگه از این بسته های ارزون دیدی به ماهم یه خبر بده وزیر ارتباطات کجایی که دوباره قیمت بسته ها سر به فلک کشیده به آسمان

    3
    25
  7. اگه همراه اول n گیگ مجانی بده بازم نمیگیرم چون سرعت و کیفیتی که ایرانسل داره همراه اول نداره… من یکبار از اینترنت همراه اول استفاده کردم دیدم خیلی ضعیفه ایرانسل خریدم و حدود دوساله هرجا میرم نتم 4g هست… تو متروی تهران که ایرانسل کامل 4g هست ولی همراه اول پرش آنتن داره… ولی حیف که خط کاریمه همراه اولم و دائمیه حیفم میاد قطعش کنم

    8
    10
    1. فروزان کرمانشاه

      سلام اونجا حتما ایرانسل آنتن داره در نظر داشته باش که همه جا مثل هم نیست الان ما تو شهر ما فقط همراه اول سرعت داره پس بدنامش نکنیم همه جا شبیه هم نیست

      2
      8
  8. سعید رضانصر

    اگر در رابطه زبانت سالیانه ایرانسل که ارزان باشد هم اطلاعاتی دارید بفرمائید ممنون میشوم

    3
    2
    1. سلام
      میشه بفرمایید سیم کارتتون از کدوم شرکته؟
      مطمئنید که #1000* رو میزنید و بعدش دکمه تماس رو میزنید؟

      4
      12
  9. دوست عزیز همراه اول هم متاسفانه به همین صورت هستش من سیم‌کارت هر سه اوپراتور رو دارم و از شرایط هر سه اپراتور اگاهم

    1
    4
  10. هزاربار درود به همراه اول . ایرانسل هم ‌ همه خدماتش گرونه و بصرفه نیست ولی همرا ارزان خصوصا نت

    9
    17
  11. من خودم به شدت عاشق سرعت ایرانسل بودم و به همراه اول اصلا محل هم نمیدادم اما وقتی میدیدَم دوستانم همراه اول استفاده میکنند و ۱۰ گیگ ۱۰ هزار تومان خریداری میکنن دلم نسبت به ایرانسل سرد شده چون با ایرانسل بسته ماهانه ۲ گیگ ۷هزارو پونصد میگرفتم دو روزم میشود الان شکر خدا از خط همراه اول استفاده میکنم از سرعت و ارران بودن بسته هاش بینهایت راضی ام
    تشکر از اپراتور همرا اول??

    15
    26
  12. راهنمایی وراه خوب نشون مردم بدبخت وبی بظاعتی که هزارتومان هم ممکنه یه مشکل کوچیک را رفع کنه امرپسندیده وزیبایست ممنون

    5
    31
    1. آقایان همراه اول مال من یک ماهه هفتادو پنچ گیگ اخه این همه میخوام چیکار کلی پول میخواد کمش کنید لطفا ده گیگ خوبه

      5
      24

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH