سامسونگ به‌طور ناخواسته وجود گلکسی A91 و گلکسی A90 5G را تایید کرد!

یک اشتباه ناخواسته در وب‌سایت سامسونگ، وجود گوشی‌هایی به نام گلکسی A91 و گلکسی A90 5G را تایید کرده است. همانطور که در جریان هستید سامسونگ آخرین پرچمداران خود یعنی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس را اوایل ماه آگوست رونمایی کرد. دستگاه‌ها، با کلی قابلیت‌‌های جدید مانند یک دیزاین نسبتا متفاوت، ارتقا سخت‌افزاری دوربین با اضافه نمودن یک سنسور بزرگ عمق میدان، پشتیبانی قلم S Pen از ژست‌های حرکتی هوایی و بسیاری ویژگی‌های دیگر معرفی شدند. یکی از قابلیت‌های پرطرفداری که شرکت بالاخره موفق به ارایه آن شد، شارژ سریع بود. گوشی‌های جدید سامسونگ در جعبه‌های خود یک شارژر سریع ۲۵ واتی، با امکان پشتیبانی از شارژ ۴۵ واتی برای نوت ۱۰ پلاس خواهند داشت.

به این ترتیب، نوت ۱۰ پلاس و نوت ۱۰ پلاس 5G، اولین اسمارتفون‌های شرکت سامسونگ محسوب می‌شوند که از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کنند. ضمنا در مشخصات این شارژر، به پشتیبانی آن از نسخه ورایزن نوت ۱۰ هم اشاره شده است که احتمالا فقط منحصر به همین نسخه خواهد بود. اما اتفاق جالبی که در این میان افتاده این است که وب‌سایت رسمی سامسونگ در مجارستان به هنگام معرفی شارژرها، به‌طور ناخواسته به دو اسمارتفون جدید دیگر به نام‌های گلکسی A91 و گلکسی A90 5G نیز اشاره کرده است.

در بخش توضیحات مربوط به دستگاه‌های سازگار با شارژر ۴۵ واتی، اسامی گوشی‌های نوت ۱۰ پلاس، نوت ۱۰ پلاس 5G و گلکسی A91  آورده شده و در لیست گوشی‌های سازگار با نسخه ۲۵ واتی هم به نام A90 5G اشاره گردیده است. در حالیکه ما پیش از این، از طریق تاییدیه وای‌فای A90 5G، از وجود آن مطلع بودیم، اما درباره وجود دستگاهی به نام A91 چیزی نمی‌دانستیم. هندست A90 5G، در صورت معرفی، اولین اسمارتفون غیرپرچمدار سامسونگ خواهد بود که از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند.

شایعات موجود حکایت از آن دارند که هر دو گوشی جدید سامسونگ مجهز به یک صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی با اسکنر اثر انگشت داخل نمایشگر خواهند بود. همچنین در حالیکه انتظار می‌رود A90 5G دارای یک بریدگی قطره‌ای شکل باشد، A91 احتمالا مانند نوت ۱۰ از یک سوراخ هول-پانچ وسط نمایشگر بهره خواهد برد. ضمنا گفته می‌شود که هر دو دستگاه با پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۵۵ کوالکام و یک رم حداقل ۶ گیگابایتی در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت. در بخش دوربین هم به احتمال زیاد شاهد یک ست‌آپ دوربین سه گانه برای هر دو گوشی خواهیم بود (شاید یکی از هندست‌ها دارای فناوری Tilt OIS نیز باشد).

گلکسی A90

این اسمارتفون‌ها بر روی کاغذ بسیار جذاب به نظر می‌رسند و سامسونگ احتمالا آنها را برای مقابله با گوشی‌های ارزان‌قیمت وان پلاس روانه بازار خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که این دستگاه‌ها در چه تاریخی و در چه بازارهایی عرضه خواهند شد، اما شایعات حکایت از معرفی آنها در ماه اکتبر دارند. اینها صرفا اخبار غیررسمی هستند و زیاد نمی‌توان بر روی آنها حساب باز کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH