نوکیا نمایشگاه IFA 2019

نوکیا با چند اسمارت‌فون جدید به نمایشگاه IFA 2019 می‌آید

کمپانی HMD Global که هم‌اکنون به عنوان مالک شرکت نوکیا شناخته می‌شود، چند هفته پیش اعلام کرد که برنامه‌هایی برای معرفی چند اسمارتفون نوکیا در نمایشگاه IFA 2019 برلین دارد. البته این شرکت هیچ جزییاتی از رویداد 5 سپتامبر ارایه نکرد، اما می‌توان امیدوار بود که اولین حضور نوکیا در این نمایشگاه با معرفی اسمارتفون‌های جدید حاصل شود.

هم‌اکنون نیز شرکت نوکیا با انتشار یک تیزر در توییتر و استفاده از جملات نامفهوم و رمزنگاری شده تایید کرد که اسمارتفون‌هایی با قابلیت‌های خاص را معرفی خواهد کرد. در ویدیو مذکور جمله “ترکیبی از تلفن‌های هوشمند و کاربردی” به چشم می‌خورد که ما را برای رویداد روز پنجشنبه آماده می‌کند.

نوکیا نمایشگاه IFA 2019

با اطمینان می‌توان گفت که نوکیا برای معرفی چند تلفن هوشمند اندرویدی و یک اسمارتفون ناشناس در کنگره جهانی موبایل شهر بارسلونا (MWC 2019)، برنامه خوبی دارد.

به نظر می‌رسد که تیزر 15 ثانیه‌ای منتشر شده توسط این شرکت، تمرکز خود را برروی یک مدل خاص از تلفن‌های جدید نوکیا قرار داده است. ما هنوز نمی‌دانیم که نوکیا در این نمایشگاه از چند تلفن رونمایی خواهد کرد. حتی نمی‌توان درباره مدل‌هایی که در این نمایشگاه معرفی خواهند شد، اظهارنظر دقیقی ارایه داد. اما تعدادی از منابع معتبر، افشاگران و برخی از نشریه‌ها پیش‌بینی کرده‌اند که اسمارتفون‌های نوکیا 5.2، 6.2 و 7.2 در نمایشگاه IFA 2019 برلین معرفی خواهند شد.

نوکیا 7.2

اگر این خبر را یک خبر نسبتا موثق بدانیم، می‌توان گفت که اسمارتفون خاصی مانند نوکیا PureView 9 که مدتی پیش به بازار عرضه شد در این نمایشگاه معرفی نمی‌شود و باید برای معرفی اولین اسمارتفون 5G قدرتمند نوکیا با قابلیت‌های جذاب همچنان منتظر ماند.

در میان اسمارتفون‌های جدید نوکیا که مشخصات فنی آن‌ها فاش شده است، نوکیا 7.2 به عنوان بالاترین مدل میان‌رده وارد میدان خواهد شد. این تلفن دارای دوربین سه‌گانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسل و تراشه اسنپدراگون 660 به همراه نمایشگر دارای ناچ قطره‌ای بوده و به عنوان یک میان‌رده نسبتا خوب معرفی خواهد شد.

نوکیا

نوکیا 6.2 نیز با صفحه‌نمایش مجهز به حفره از همان پردازنده نوکیا 7.2 و دوربین سه‌گانه شامل لنز‌های 20، 8 و 5 مگاپیکسل استفاده خواهد کرد.

نوکیا 5.2 نیز ضعیف‌ترین عضو جدیدترین مجموعه تلفن‌های نوکیا به شمار می‌رود. احتمال می‌دهیم که نمایشگر این تلفن از رزولوشن پایین‌تری برخوردار بوده و شکاف ناچ در صفحه‌نمایش، نسبت به نوکیا 7.2 گشادتر باشد. هم‌چنین، یک تراشه ضعیف و دوربین دوگانه از سایر مشخصات فنی این تلفن به حساب می‌آیند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH