مشخصات شیائومی می میکس 4 لو رفت؛ تاریخ رونمایی احتمالا 24 سپتامبر

شیائومی می‌خواهد پرچمدار جدید خود یعنی می میکس ۴ را در تاریخ ۲۴ سپتامبر با چند سورپرایز خوب رونمایی کند. این خبر را یک منبع نسبتا معتبر افشا کرده و تاحدودی می‌توان به اطلاعات او اعتماد کرد.

گوشی در ابتدا قرار بود در اواسط سپتامبر امسال معرفی گردد اما از آنجاییکه این تاریخ قبلا توسط چند رقیب دیگر از جمله هواوی میت ۳۰ پرو اشغال شده بود، شیائومی تصمیم گرفت که زمان رونمایی را به عقب بیندازد. گفته می‌شود هندست می میکس ۴ مجهز به اولین سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ خواهد بود. این سنسور ماه گذشته معرفی گردید و احتمالا در داخل چهار گوشی شیائومی به کار گرفته خواهد شد.

انتظار می‌رود که دستگاه علاوه بر دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی شامل یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین پریسکوپ ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت زوم 5x نیز باشد.

در مورد سایر مشخصات می میکس ۴ می‌توان به  ۱۲ گیگابایت رم، یک نسخه 5G و شارژ معکوس بی‌سیم اشاره کرد. همچنین این احتمال وجود دارد که گوشی در دو مدل ارایه شود: یکی با چیپست اسنپ‌دراگون ۸۵۵ پلاس و دیگری با اسنپ‌دراگون ۸۵۵ استاندارد. می میکس ۴، سیستم عامل اندروید ۱۰ و جدیدترین رابط کاربری MIUI 11 را بر روی خواهد داشت.

با وجود اینکه همه این مشخصات خوب و جالب‌توجه هستند، اما هنوز درباره صحت و سقم آنها مطمئن نیستیم. به همین‌خاطر توصیه می‌کنیم که با احتیاط با این اطلاعات برخورد شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH