هواوی میت X

هواوی میت X به‌زودی عرضه خواهد شد

سامسونگ عرضه اولین اسمارت‌فون خم‌شدنی خود را آغاز کرده است. چند وقتی می‌شود که گلکسی فولد در دسترس خریداران کره‌ای قرار گرفته است و به زودی این اتفاق در بازار دیگر کشورها نیز روی خواهد افتاد. با شنیدن این اخبار به ذهن بسیاری از افراد خطور می‌کند که تکلیف اسمارت‌فون خم‌شدنی هواوی میت X چه می‌شود؟

خوشبختانه ریچارد یو، رییس بخش موبایل شرکت چینی، جزییاتی را از هندست انعطاف‌پذیر شرکت در نمایشگاه IFA 2019 با کاربران به اشتراک گذاشته است. به احتمال فراوان هواوی میت X در ابتدای ماه میلادی جدید به بازار عرضه خواهد شد. یو خاطر نشان کرده است، در صورت تاخیر مجدد در عرضه، آخرین زمان ورود این محصول به بازار اواخر ماه نوامبر خواهد بود.

هواوی برنامه‌ریزی‌های لازم برای فروش این اسمارت‌فون در ماه آگوست را کرده بود، اما به دلایلی نامعلوم، عرضه این دستگاه با تاخیر مواجه شد. گزارش‌های منتشر شده حکایت از آن داشتند که هواوی میت X نهایی از پردازنده کایرین 990 بهره‌مند خواهد شد و ظاهرا این موضوع حقیقت دارد. بر اساس شنیده‌ها، شرکت چینی در نظر دارد دو نسخه از اسمارت‌فون خم‌شدنی خود روانه بازار کند؛ نسخه‌ای به مانند آنچه در نمایشگاه MWC نشان داده شد، مجهز به پردازنده کایرین 980 و نسخه‌ای دیگر از پردازنده جدید هواوی که در نمایشگاه IFA 2019 رونمایی شد، تحت عنوان کایرین 990 استفاده خواهد کرد.

ظاهرا اولین نسخه‌هایی که از این هندست روانه بازار می‌شود، مجهز به کایرین 980 خواهند بود. نمی‌توان با اطمینان گفت، اما احتمال دارد این مدل قیمت کمتری در مقایسه با مدلی که از پردازنده کایرین 990 استفاده می‌کند، داشته باشد. در همین خصوص، یو در سخنان خود ضمن اشاره به گران بودن قطعات هواوی میت X از چالش‌ها و مشکلات پیش روی تولید این دستگاه صحبت کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH