کیس جدید شرکت ریزر برای آی‌فون به خنک کردن گوشی حین اجرای بازی‌ها کمک خواهد کرد

هنگام اجرای بازی‌ها بسته به میزان توان پردازشی موردنیاز، دمای گوشی تا حدودی افزایش خواهد یافت. یکی از دلایل رشد محبوبیت گوشی‌های گیمینگ این است که اکثر آن‌ها با امکانات خنک‌کننده‌ای عرضه می‌شوند که احتمالا به‌طور معمول در یک اسمارت‌فون عادی به چشم نمی‌خورند. با این‌حال چنان‌چه مایل به خریداری یک اسمارت‌فون گیمینگ نیستید؛ در این‌صورت کیس جدید شرکت ریزر برای گوشی آی‌فون احتمالا توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

کمپانی ریزر از یک برند جدید کیس اسمارت‌فونی که برای آی‌فون اپل طراحی شده است؛ رونمایی کرد. این کیس، Arctech نام دارد و ظاهرا به خنک نگاه داشتن گوشی حین دوره‌های گیمینگ بلندمدت کمک خواهد کرد. این پدیده به لطف الگوی طراحی کیس که از ساختار 3 لایه تشکیل شده است؛ تحقق پیدا می‌کند.

یکی از این لایه‌ها از جنس ترمافن بوده و به انتقال حرارت از بدنه گوشی به محیط خارج کمک می‌کند. بعلاوه این کیس مجهز به یک لایه میکروفیبر است که نقش یک پوشش محافظ را ایفا کرده و از آی‌فون در برابر ضربات و خردشدگی محافظت می‌کند. نهایتا با یک لایه خارجی لاستیکی حفره‌دار از جنس پلی‌کربنات و ترموپلاستیک سروکار داریم که به حفاظت از گوشی در برابر سقوط‌ها و صدمات کمک خواهد کرد. بعلاوه این کیس از ضخامت لازم جهت پشتیبانی از مشخصه شارژ بی‌سیم برخوردار است.

کیس‌های Arctech شرکت ریزر با آی‌فون‌های XS مکس، XS و XR سازگار خواهد بود. بعلاوه این ابزارجانبی با هندست‌های جدید اپل شامل آی‌فون 11، 11 پرو و 11 پرو مکس و همچنین گوشی ریزرفون 2 نیز هماهنگی خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH