خرید دوربین عکاسی – به ظاهر ساده اما یک چالش سخت

خرید دوربین عکاسی خوب نیازمند تحقیق و بررسی فراوان است. این روزها فروشگاه اینترنتی آوا تصویر به یکی از قویترین مراجع فروش لوازم تصویربرداری تبدیل شده که با ارائه مشخصات فنی کامل و توضیحات تکمیلی برای محصولات، قابلیت انتخاب، مقایسه و خرید آسان را برای مشتریان خود فراهم کرده است. با گسترش روز افزون تکنولوژی و اهمیت یافتن دنیای مجازی، عکاسی جایگاه ویژه تری نسبت به قبل پیدا کرده است، چرا که با گسترش شبکه های مجازی مانند اینستاگرام که تماما بر پایه تصاویر هستند، یا رشد بازاریابی اینترنتی که بدون تصاویر محصولات ممکن نخواهد بود، نیاز به عکاسی حرفه ای و با کیفیت همواره احساس می شود. بدون شک عکاسی حرفه ای و با کیفیت، نیاز به ابزاری حرفه ای و با کیفیت نیز خواهد داشت. البته که با پیشرفته تر شدن دوربین ها خرید دوربین عکاسی نیز کمی مشکل تر شده و به بررسی بیشتری نیاز دارد. با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی بیشتر فروشگاه اینترنتی آوا تصویر و محصولات آن بپردازیم.

نیکون زدبادی – یکی از دوربین های خوشنام این برند

آوا تصویر چیزی فراتر از یک بازار بزرگ برای خرید دوربین عکاسی

تفاوتی ندارد که چه میزان با دوربین های عکاسی آشنا هستید، تفاوتی ندارد چه میزان به هنر عکاسی تسلط دارید، این که تازه قصد دارید شروع به عکاسی کنید یا عکاسی حرفه ای هستید با سالیان سال سابقه. در هر حالت آوا تصویر مرجعی قدرتمند است که افزون بر تنوع بسیار محصولات، با ارائه مقاله های آموزشی مختلف، اطلاعات فنی و توضیحات مفصل برای هر محصول به شما کمک می کند تا بهترین دوربین عکاسی را نسبت به نیاز خود تهیه نمایید. با توجه به بالارفتن قیمت ارز و در مقابل بالا سخت شدن خرید دوربین عکاسی و تجهیزات مرتبط با آن، خرید هوشمندانه به شما کمک  خواهد کرد تا با یک بار هزینه کردن، برای مدت ها تامین شوید و از هزینه های اضافی اجتناب ورزید. رابط کاربری سایت بسیار روان و ساده است به طوری که در همان بدو ورود به راحتی می توانید با آن ارتباط برقرار کنید و برای دسترسی به بخش های مختلف سر در گم نخواهید شد. پس از کمی گشت و گدار درسایت متوجه شدیم نه تنها در این وبسایت می توانید با انواع دوربین ها آشنا شوید بلکه با آموزش های ویدیویی و آموزش 0 تا 100 عکاسی می توانید به یک عکاس ماهر تبدیل شوید. این فروشگاه به شما یک پکیج کامل ارائه می دهد: به شما آموزش عکاسی می دهد، با دوربین ها آشنا می کند و پس از خرید دوربین عکاسی  و مشغول شدن به عکاسی، اگر به مشکلی برخوردید با مقاله هایش شما را راهنمایی می کند.

چیزی مهمتر از نور در عکاسی نیست، رینگ لایت ابزاری فوق العاده برای نور پردازی

رینگ لایت اولین گام مهم پس از خرید دوربین عکاسی

بعد از خرید دوربین عکاسی مناسب به ابزاری مهم و مکمل نیاز پیدا خواهید کرد. این ابزار چیزی نیست جز رینگ لایت. همیشه قرار نیست عکاسی های ما در فضای باز انجام شود، چه بسا که عکاسی در فضای باز کار ساده ای نیست و این شما هستید که باید با تغییرات نور و نوع تابش آن هماهنگ شوید. اما در رابطه با عکاسی با نور مصنوعی ماجرا تفاوت دارد و کنترل نور در دستان شماست. بنابراین می توانید هر صحنه ای را که در ذهن دارید چیدمان کنید و به ثبت برسانید. نورپردازی مهمترین بخش عکاسی بوده و ابزار مناسب آن رینگ لایت است. نورپردازی با یک رینگ لایت قوی و پیشرفته به شما کمک می کند تا بخش هایی از لوکیشن خود را که مد نظر دارید با نور برجسته تر به نمایش بگذارید و کیفیت آن را به تضمین برسانید. اهمیت نور در عکاسی برای مردم عادی هم قابل درک است و نیاز نیست برای یافتن اهمیت نور در عکاسی تحصیلات دانشگاهی داشته باشید!

اما یک رینگ لایت خوب چه مشخصاتی باید داشته باشد؟ یک رینگ لایت خوب قابلیت نصب بر روی سه پایه را دارد تا بدون دردسر در مکان خود ثابت بایستد، امکان استفاده از باطری و برق مستقیم برای آن فراهم است و در مکان هایی که دسترسی به برق آسان نباشد دست و پاگیر نخواهد بود. یک رینگ لایت خوب دارای صفحه نمایش است تا بتوانید تنظیمات که روی آن اعمال کرده اید را مشاهده کنید و کلوین آن دارای درجه بندی و قابل خواهد بود. قابلیت نصب گوشی، دوربین و آینه نیز رینگ لایت شما را کامل می کند و هرگونه نیاز شما را مرتفع می نماید.

نصب یک میکروفون خوب روی دوربین، کیفیت کارتان را تکمیل خواهد کرد

تجهیزات صدابرداری اهمیت صدا کمتر از تصویر نیست!

تصور کنید فیلمی را با کیفیت بسیار بالا دانلود می کنید اما پس از پخش متوجه می شوید که صدای فیلم بی نهایت بی کیفیت و ناواضح است که بسیاری از کلمات به خوبی شنیده نمی شوند. بدون شک سازنده آن فیلم ورشکست خواهد شد چرا که اهمیت صدا نه تنها کمتر از تصویر نیست بلکه در برخی موارد ممکن است بیشتر هم باشد. یک تصویربرداری موفق زمانی حصول می شود که همراه با صدایی با کیفیت ضبط گردد. خوشبختانه آواتصویر با برخورداری از تنوع ویژه ای از تجهیزات صدابرداری نیاز فیلمبرداران را به خوبی مرتفع نموده است. مانند بخش خرید دوربین عکاسی بخش میکروفون های آواتصویر نیز از توضیحات و مشخصات فنی کامل برخوردارند.

وسایل خانگی به موجودی محصولات آواتصویر وسعت بیشتری بخشیده است

آواتصویر هر روز وسیع تر از دیروز

مردم همواره نیاز به مرجعی معتبر دارند تا بتوانند در رابطه با کالایی که قصد خریدش را دارند تحقیق کرده و اطلاعات کسب کنند. آوا تصویر با علم به نیاز جامعه اقدام به ورود به دیگر بخش های فروش کرده و هم اکنون با موجود کردن محصولاتی چون لوازم خانگی، کنسول های بازی، پهپادها و دیگر تجهیزات عکاسی چون لنز دوربین، نیاز جامعه را به خوبی مرتفع نموده است. در آخر پس از بررسی کامل سایت به انتهای سایت رسیدیم. نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره و نماد مجوز رسمی از اتحادیه صوت و تصویر خیالمان را بابت خریدهایمان بیش از پیش آسوده ساخت، ضمن این که آیکون های پشتیبانی آنلاین در طول گشت و گدارمان در سایت همواره با ما همراه بود و این مهر تاییدی بود بر احترام و ارزش قائل شدن آواتصویر برای مشتریانش.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH