وان پلاس 7T

نمایشگر Fluid وان پلاس 7T؛ یک چشم‌انداز برای آینده نمایشگر تلفن‌های هوشمند

اسمارتفون وان پلاس 7T به عنوان دومین تلفن این شرکت از صفحه‌نمایش Fluid استفاده می‌کند. کارل پی، یکی از بنیان‌گذاران وان پلاس اعلام کرد که تمامی اسمارتفون‌های جدید این شرکت از نمایشگر Fluid بهره خواهند برد.

شاید در نگاه اول، ویژگی اصلی این پنل را نرخ رفرش 90 هرتزی آن بدانیم، اما این، همه موضوع نیست. وان پلاس، نرم‌افزار و سخت‌افزار 7T را بهینه کرده است، به طوری که 38 درصد سریع‌تر از اسمارتفون‌های اندرویدی معمولی به لمس‌های کاربر پاسخ می‌دهد.

همکاری وان پلاس با کوالکام و استفاده از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 855 پلاس نیز به عنوان یکی از موارد بهینه‌سازی سخت‌افزاری وان پلاس 7T مطرح می‌شود. وان پلاس با استفاده از این تراشه قصد دارد تا سخت‌افزار تلفن را برای پاسخ هرچه سریع‌تر به پنل Fluid آماده کند. به زبان ساده‌تر، سیستم سخت‌افزاری تلفن در مواقعی که نیاز به عملکرد و کارایی بیشتری دارد، از هسته‌های CPU قدرتمند این هندست برای انجام کارها و روان بودن نرم‌افزار آن استفاده می‌کند.

صفحه‌نمایش Fluid اسمارتفون جدید وان پلاس از نوع AMOLED بوده و حداکثر میزان روشنایی آن 1000 نیت است. این نمایشگر از فناوری +HDR10 پشتیبانی می‌کند و برخلاف پنل +QHD وان پلاس 7 پرو، با رزولوشن +1080p به عنوان یک صفحه‌نمایش فول اچ‌دی پلاس (+FHD) نامگذاری می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH