آپدیت واتس‌آپ

واتس‌اپ در حال تست قابلیتی است که پیام‌های شما را ناپدید خواهد کرد!

واتس‌اپ، پیش از این، قابلیت unsend کردن پیام‌ها بعد از فشار دادن دکمه send را به اپلیکیشن خود اضافه کرده بود، اما این سرویس پیام‌رسانی، به‌زودی ویژگی مذکور را در سطح بالاتری ارایه خواهد کرد.

وب‌سایت WABetaInfo، اخیرا قابلیت جدیدی به نام Disappearing Messages را در نسخه 2.19.275 برنامه اندرویدی پیدا کرده است. این قابلیت هنوز در مراحل اولیه توسعه خود بوده و ممکن است دچار تغییراتی شود، اما در فرم کنونی‌اش به کاربر اجازه خواهد داد تا پیام‌ها را طوری تنظیم کند تا بعد از ۵ ثانیه یا یک ساعت، هیچ اثری از آنها باقی نماند.

متاسفانه، به نظر می‌رسد که ویژگی Disappearing Messages، تنها محدود به چت‌های گروهی خواهد بود. همچنین، با فعال کردن آن، همه پیام‌های موجود در چت، بعد از یک تایم‌فریم مشخص، پاک خواهند شد. با این‌حال، ویژگی جدید ممکن است در آینده نزدیک، در مورد پیام‌های دریافتی از طرف یک شخص نیز کاربرد داشته باشد.

چیزهای دیگری که در آینده می‌توانند به آن اضافه گردند، شامل انتخاب تایم‌فریم‌های مختلف و سازگاری با مکالمات خصوصی واتس‌اپ است.

البته هنوز مشخص نیست که آیا Disappearing Messages در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت یا نه، با این‌حال، این قابلیت به اپلیکیشن واتس‌اپ اجازه خواهد داد تا از تلگرام که قبلا یک ویژگی Secret Chats را ارایه کرده بود، عقب نماند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH