نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین پیکسل 4 گوگل

پیکسل 4 قرار است هفته بعد در رویداد گوگل در شهر نیویورک رونمایی شود. در آستانه این مراسم، تعدادی از تصاویر گرفته شده با دوربین این هندست، در وب‌سایت 9to5Google منتشر شده است.

تصاویر مذکور که شامل عکس‌های گرفته شده در روز، شب، عکس پرتره و همچنین استفاده از قابلیت Galaxy Mode برای عکاسی از ستارگان آسمان می‌شوند، ایده‌ای درباره کیفیت تصویری که می‌توان از دوربین پیکسل 4 انتظار داشت، در اختیار ما قرار می‌دهند.

نمونه‌ عکس‌های پرتره گرفته شده با دوربین جلو، عالی هستند و جدایی سوژه فوق‌العاده خوبی دارند. پرتره‌های دوربین اصلی، شامل جزییات زیاد و اکسپوژرهای بالانس‌شده هستند و بسیار شبیه به پرتره‌های دوربین جلو، جدایی سوژه آنها، تنها با بررسی دقیق تصویر، قابل رویت است.

سایر شات‌های گرفته شده در روز، نشان‌دهنده اکسپوژر بالانس عالی و جزییات زیاد است. البته با تاریک‌تر شدن محیط، عکس‌های گرفته شده در حالت استاندارد اوتو، همانطور که انتظار می‌رود، نویزهای بیشتری دارند.

نمونه عکس‌هایی که با استفاده از قابلیت Night Sight گرفته شده‌اند. اینها تصاویری هستند که در داخل شهر با نور محیطی ملایم تا معتدل گرفته شده‌اند و بازتولید رنگ‌ها، زیاد است. حتی با استفاده از این ویژگی، می‌توان زیبایی حاصل از کنتراست بالا را که مختص گوشی‌های پیکسل است و در آن هایلایت‌ها و سایه‌ها در مقابل هم قرار گرفته‌اند، مشاهده کرد.

یک قابلیت جدید Galaxy Mode هم وجود خواهد داشت که برای عکاسی از ستاره‌های بیشتر در آسمان شب در نظر گرفته شده است. با این‌حال، باید دید که این ویژگی در شهرهای بزرگ که نور محیطی زیادی در هنگام شب وجود دارد چگونه عمل خواهد کرد.

مجموعه کامل نمونه عکس‌های گرفته شده با پیکسل 4 را در اینجا می‌توانید مشاهده کنید. گوشی‌های پیکسل 4 و پیکسل 4XL گوگل قرار است در تاریخ 15 اکتبر به همراه مدل بعدی اسپیکر هوشمند گوگل هوم مینی و همچنین نسل بعدی پیکسل باد و نسخه جدید گوگل وای‌فای و احتمالا یک لپ‌تاپ پیکسل بوک گو رونمایی شوند.

پیکسل 4، مجهز به یک سنسور جدید در جلو خواهد بود که می‌تواند ژست‌های حرکتی دست را برای کاربردهای مختلف تشخیص دهد و همچنین از اسکن سه بعدی چهره برای باز کردن قفل دستگاه نیز پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که هندست‌های جدید گوگل، به ترتیب دارای نمایشگرهای ۵.۷ و ۶.۳ اینچی و باتری‌های ۲۸۰۰ و ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی باشند و از یک چیپست اسنپ‌دراگون 855 در داخل خود بهره ببرند. مدل پایه هر دو اسمارتفون، دارای رم ۶ گیگابایتی خواهد بود. در پشت دستگاه‌ها نیز قرار است یک ست‌آپ دوربین دوگانه شامل یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اتوفوکوس DualPixel و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی تله‌فوتو وجود داشته باشد. همچنین قابلیت جدیدی به نام Motion Sense برای دوربین جلوی آنها ارایه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH