هواوی Enjoy 10

اسمارتفون هواوی Enjoy 10 در تاریخ 18 اکتبر معرفی می‌شود

هواوی اسمارتفون Enjoy 10 Plus را اوایل این ماه با یک نمایشگر بدون ناچ و یک ست‌آپ دوربین سه‌گانه معرفی کرد. حالا شنیده می‌شود که Enjoy 10 هم در تاریخ 18 اکتبر رونمایی خواهد شد. هواوی در حساب Weibo خود اعلام کرده که ۱۰ محصول جدید را در روز جمعه عرضه خواهد کرد. شرکت به‌طور صریح به Enjoy 10 اشاره نکرده، اما تصاویر منتشر شده در پست مذکور، شباهت زیادی به دستگاهی دارد که اوایل این ماه لو رفته بود و گفته می‌شد احتمالا  Enjoy 10 است.

هندست Enjoy 10 مجهز به یک نمایشگر هول پانچ و همچنین یک ست‌آپ دوربین دوگانه در پشت است. این اسمارتفون، اسکنر اثر انگشت در پشت خود ندارد و از آنجاییکه قرار است یک گوشی مقرون‌به‌صرفه باشد، بعید است که یک حسگر داخل نمایشگر هم داشته باشد.

هواوی Enjoy 10

هواوی Enjoy 10 همچنین تاییدیه TENAA را دریافت کرده و طراحی و مشخصات آن معلوم شده است. این دستگاه از یک چیپست کایرین 710F و یک نمایشگر ۶.۳۹ اینچی با رزولوشن 720p بهره خواهد برد. صفحه‌نمایش آن دارای یک هول پانچ در بالا سمت چپ بوده که میزبان یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل خواهد بود. در پشت آن هم شاهد یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسلی خواهیم بود.

اسمارتفون جدید هواوی با یک باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH