قابلیت عکاسی از ستارگان پیکسل 4 گوگل برای پیکسل‌های قدیمی‌تر هم عرضه شد

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های گوشی‌های سری پیکسل 4 حالت عکاسی از ستارگان یا همان Astrophotography است. با این ویژگی شما می‌توانید از آسمان شب، عکس‌هایی با جزییات فوق‌العاده بگیرید. حالا به‌لطف جامعه توسعه‌دهندگان در فروم XDA، افرادی که دارای پیکسل‌های قدیمی‌تر هستند نیز قادر به امتحان کردن آن با استفاده از قابلیت Super Res Zoom، که سال گذشته بر روی پیکسل 3 معرفی شد، خواهند بود.

GCam، یک اپلیکیشن توسعه‌یافته توسط همین جامعه توسعه‌دهندگان XDA است که قابلیت‌های پیکسل‌های جدیدتر را به پیکسل‌های قدیمی‌تر وارد می‌کند. حالا جدیدترین به‌روزرسانی Google Camera Mod 7.2، امکان پشتیبانی از حالت عکاسی از ستارگان پیکسل 4 و Super Res Zoom پیکسل 3 را برای گوشی‌های‌ پیکسل اصلی و پیکسل 2 فراهم کرده است.

پیکسل 4

Super Res Zoom، روش نرم‌افزاری گوگل برای عکاسی از فاصله‌های دور است. این قابلیت می‌تواند چندین عکس‌ را باهم ترکیب کرده و در نهایت یک عکس بهتر را تولید کند. این ویژگی، بر روی پیکسل 3 و 3XL معرفی شد و حالا کاربران پیکسل‌های قدیمی‌تر هم می‌توانند آن را امتحان کنند.

برای استفاده از قابلیت عکاسی از ستارگان فقط کافی است که به حالت Night Sight سوییچ کنید. با مستقر کردن گوشی در یک جای ثابت یا بر روی یک سه پایه، دوربین آن به‌طور اتوماتیک به حالت عکاسی از ستارگان خواهد رفت و با فشار دادن شاتر آن، قادر به گرفتن عکس‌هایی با زاویه‌های مختلف خواهید شد.

قابلیت مذکور، با استفاده از ورژن 7.1 اپلیکیشن Google Camera Mod بر روی گوشی‌های پیکسل 3 و پیکسل 3a امکان‌پذیر شده است. اگر قصد امتحان کردن آن را دارید می‌توانید با کمترین ریسک انجامش دهید. به‌سادگی به لینک سورس رفته و فایل APK را دانلود نمایید. Google Camera Mod، با اپلیکیشن دوربین گوگل بر روی پیکسل‌ها کار می‌کند. البته شما نیاز به فعال کردن گزینه Allow Unknown Sources برای نصب برنامه خواهید داشت که کمی ریسک کار را بالا می‌برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH