شیائومی Mi CC9 Pro

شیائومی از جدیدترین اسمارتفون خود با نام Mi CC9 Pro و دوربین 108 مگاپیکسلی رونمایی کرد

اسمارتفون جدید کمپانی چینی شیائومی با نام Mi CC9 Pro به‌صورت رسمی معرفی شد. مهم‌ترین شاخصه این تلفن هوشمند، دارا بودن مجموعه دوربین پنج‌گانه با لنز اصلی 108 مگاپیکسلی است. هندست Mi CC9 Pro از تراشه اسنپدراگون 730G برای پردازش اطلاعات استفاده می‌کند. این تراشه از هشت هسته پردازشی تشکیل شده است که دو هسته آن با فرکانس 2.2 گیگاهرتز کار می‌کنند.

شیائومی Mi CC9 Pro

شیائومی در بخش صفحه‌نمایش این گوشی از یک پنل سوپرآمولد 6.47 اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی پلاس و نسبت تصویر 19.5:9 بهره گرفته است. حاشیه‌های این نمایشگر خمیده هستند و یک شکاف قطره‌ای نیز برای تعبیه دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در آن وجود دارد.

شیائومی Mi CC9 Pro

بارز‌ترین مشخصه اسمارتفون Mi CC9 Pro به بخش دوربین اصلی آن مربوط می‌شود. در بخش دوربین اصلی این دستگاه، یک مجموعه پنج‌گانه از لنز‌ها و چهار فلاش LED (فلاش دوگانه) برای ثبت تصاویر و ضبط ویدیو‌ها قرار دارند.

دوربین اصلی این مجموعه با کیفیت 108 مگاپیکسل از سنسور ISOCELL Bright HMX شرکت سامسونگ استفاده می‌کند که طراحی و توسعه آن توسط همکاری مشترک شیائومی و سامسونگ صورت گرفته است. این سنسور برای اولین بار در اسمارتفون شیائومی Mi Mix Alpha مورد استفاده قرار گرفته بود.

شیائومی با افتخار از لنز F1.7 8P نیز رونمایی کرد که فقط در نسخه Premium این تلفن تعبیه خواهد شد. به عبارتی دیگر، گوشی Mi CC9 Pro به عنوان اولین تلفن هوشمند جهان از این لنز استفاده می‌کند. این سنسور با قرار گرفتن در کنار سنسور 1.33/1 اینچی، توانایی ثبت تصاویر با جزییات بسیار دقیق را داشته و عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود در محیط‌های کم‌نور نشان خواهد داد.

در ادامه معرفی دوربین پنج‌گانه Mi CC9 Pro به لنز تله‌فوتو آن با قابلیت لرزشگیر اپتیکال و زوم 5 برابری اپتیکال برخورد می‌کنیم. هم‌چنین، این لنز توانایی زوم دیجیتال تا 50 برابر را دارد. شیائومی از یک لنز الترا‌واید 20 مگاپیکسلی با میدان دید 117 درجه‌ای نیز در مجموعه دوربین این تلفن استفاده کرده است.

باریکترین لنز این مجموعه، یعنی لنز ماکرو در پایین مجموعه دوربین Mi CC9 Pro قرار دارد که توانایی ثبت تصاویر از فاصله 1.5 سانتی‌متری را دارد.

دوربین پنجم این گوشی برای ثبت تصاویر پرتره به کار می‌رود، اما در این بخش از لنز عمق 2 مگاپیکسلی معمولی بهره گرفته نشده و یک لنز 12 مگاپیکسل تله‌فوتو با زوم 2 برابر جایگزین آن شده است. در نتیجه بهره‌گیری شیائومی از این دوربین، شما می‌توانید با داشتن فاصله کانونی 50 میلی‌متری از بهترین زاویه برای ثبت تصاویر خود استفاده کنید.

شیائومی Mi CC9 Pro

اسمارتفون جدید Mi CC9 Pro از یک باتری قدرتمند 5260 میلی‌آمپری برای تامین انرژی سخت‌افزار خود بهره می‌گیرد که به لطف پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 30 وات PD، میزان شارژ آن ظرف 30 دقیقه به 58 درصد و ظرف 65 دقیقه به 100 درصد می‌رسد.

نرم‌افزار این تلفن توسط اندروید 9 (پای) اجرا می‌شود و رابط کاربری MIUI 11 نیز در پوسته آن قرار دارد. هندست جدید چینی‌ها در رنگ‌های سبز، سفید و مشکی به فروش می‌رسد.

شیائومی Mi CC9 Pro

تلفن شیائومی Mi CC9 Pro در دو پیکربندی مختلف حافظه‌ای (6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم در کنار 256 گیگابایت حافظه داخلی) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

نسخه پایه با قیمت 2799 یوآن چین (400 دلار) و مدل بالاتر آن با قیمت 3099 یوآن چین (440 دلار) روانه بازار می‌شود. مدل Premium Edition این تلفن که از لنز 8P استفاده می‌کند و دارای رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت است نیز با قیمت 3499 یوآن چین (500 دلار) در اختیار کاربران مشتاق این کمپانی چینی قرار می‌گیرد. فروش این هندست هوشمند از تاریخ 11 نوامبر (20 آبان) در کشور چین آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH