با قابلیت جدید My Storytime گوگل اسیستنت برای فرزندانتان داستان ضبط کنید

گوگل نست (Google Nest) با همکاری شرکت Instrument، قابلیت جدیدی به نام My Storytime را به دستیار صوتی گوگل اسیستنت اضافه کرده است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا داستان‌های از قبل ضبط‌شده‌ را بر روی دستگاه‌های مجهز به گوگل اسیستنت پخش کنند. گوگل می‌گوید این ویژگی را از خانواده نظامی‌ها الهام گرفته است که والدین این خانواده‌ها برای ماموریت‌هایی به خارج از کشور فرستاده ‌می‌شوند و فرزاندنشان مجبورند بدون شنیدن داستانی از زبان پدر و مادرشان به رختخواب بروند.

به گزارش سازمان United Through Reading، تعداد داستان‌های زمان‌خوابی که هرساله فرزندان نظامی‌ها از آن‌ها محروم می‌شوند، حدود ۴۰ میلیون داستان است. با این‌حال، این داستان‌ها تنها برای خانواده نظامیان مهم نیست؛ بلکه پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هایی که در شهرهای دور زندگی می‌کنند و پرستاران و ماموران پلیسی که شب‌کار هستند و همچنین همه افرادی که به‌خاطر کارشان مجبورند در شب سفر کنند، به این داستان‌ها نیاز دارند.

والدین می‌توانند برای استفاده از این قابلیت به سایت MyStorytime.com رفته و یک اکانت خصوصی درست کنند. آنها بعد از وارد شدن به اکانت‌شان، هم می‌توانند داستان‌هایی را با صدای خودشان ضبط کنند و هم اینکه فایل‌های صوتی موجود را بر روی سرویس آپلود نمایند. بعد از آن، اعضای خانواده قادر هستند این داستان‌ها را با گفتن جمله «talk to my Storytime» به گوگل اسیستنت پخش کنند.

داستان‌ها تنها می‌توانند با افرادی به اشتراک گذاشته شوند که یک اکانت گوگل دارند و همچنین دارنده اکانت سرویس باید حداقل ۱۳ سال سن داشته باشد. این سرویس رایگان بوده و از امروز برای استفاده بر روی دستگاه‌های مجهز به گوگل اسیستنت قابل دسترس است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH