آخرین اطلاعات منتشر شده از گلکسی نوت 10 لایت

چند ماهی می‌شود که بازار شایعات در خصوص نسخه‌های لایت گلکسی S10 و نوت 10 بسیار داغ است. در حالی که انتشار برخی اطلاعات، تعدادی از مشخصات S10 لایت را تایید کرد؛ ویژگی‌های گلکسی نوت 10 لایت همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. Ishan Agarwal، که به انتشار اطلاعاتی موثق در خصوص اسمارت‌فون‌ها مشهور است، به تازگی هندست جدیدی را در پایگاه اطلاعاتی گیکبنچ مشاهده و شناسایی کرده است.

اطلاعات گلکسی نوت 10 لایت

این اسمارت‌فون با شماره مدل SM-N770F در این پایگاه ثبت شده است؛ ظاهرا اسمارت‌فون گفته شده همان گلکسی نوت 10 لایت سامسونگ خواهد بود. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، دیوایس جدید کره‌ای‌ها مجهز به پردازنده اگزینوس 9810 و شش گیگابایت رم خواهد بود. سیستم عامل به کار رفته در این هندست اندروید 10 و رابط کاربری OneUI 2.0 است. بر اساس این منبع، دوربین سلفی این اسمارت‌فون متشکل از یک لنز 32 مگاپیکسلی و یک لنز واید انگل 12 مگاپیکسلی خواهد بود.

متاسفانه اطلاعات منتشر شده در خصوص این اسمارت‌فون به همین جا ختم می‌شود. البته با توجه به این که ماه دسامبر را زمان رونمایی از نسخه‌های لایت گلکسی نوت 10 و S10 عنوان کرده‌اند، می‌توان امیدوار بود در روزهای پیش رو اطلاعات بیشتری در خصوص این محصولات سامسونگ منتشر شود. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که گلکسی نوت 10 لایت امتیاز 667 را در تست تک هسته‌ای و امتیاز 2030 را در بخش چند هسته‌ای کسب کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH