آپدیت اندروید 10 برای سایر کاربران اسمارتفون‌های گلکسی S10 منتشر شد

پس از انتشار آپدیت اندروید 10 برای کاربران آلمانی اسمارتفون‌ گلکسی S10 نوبت به عرضه این آپدیت در چند کشور دیگر رسیده است. هم‌اکنون، تلفن‌های گلکسی S10 کاربران ساکن کشورهای کره جنوبی و پاناما نیز به جمع دریافت‌کنندگان آپدیت اندروید 10 پیوسته‌اند. لازم به ذکر بوده که رابط کاربری One UI 2.0 نیز به همراه این بروزرسانی برای گلکسی S10 عرضه شده است.

هم‌چنین، کاربران کشورهای هند، انگلستان و لهستان که قبلا در برنامه بتا سامسونگ شرکت کرده بودند نیز می‌توانند نسخه پایدار سیستم‌عامل اندروید 10 را برروی تلفن خود دانلود و نصب کنند. انتظار می‌رود که فرآیند انتشار آپدیت مذکور در این کشورها مانند کشور آلمان تا چند ساعت کامل شود.

اگر شما نیز صاحب یکی از اسمارتفون‌های گلکسی S10+ ،S10 یا S10e هستید، می‌توانید با مراجعه به منوی تنظیمات نسبت به دانلود دستی آپدیت جدیدترین نسخه اندروید اقدام کنید (کاربران نسخه 5G پرچمدار سری S سامسونگ باید دقت کنند که هیچ آپدیتی در این مرحله برای تلفن آن‌ها منتشر نشده است).

در مورد پرچمدار سری نوت سامسونگ نیز باید بگوییم که فعلا کاربران هندوستانی و آمریکایی این تلفن درحال آزمایش نسخه بتا اندروید 10 هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH