موتورولا وان هایپر

اسمارت‌فون موتورولا وان هایپر با دوربین‌های 32 و 64 مگاپیکسلی معرفی شد

موتورولا به تازگی از اسمارت‌فون وان هایپر رونمایی کرده است و این هندست میان‌رده، اولین‌های فراوانی را در میان گوشی‌های شرکت، به نام خود ثبت کرده است. برای آشنایی بیشتر با این اسمارت‌فون در ادامه مطلب همراه ما باشید.

موتورولا وان هایپر

این اولین بار است که موتورولا هندستی با دوربین پاپ‌آپ طراحی و تولید می‌کند. دوربین 32 مگاپیکسلی وان هایپر نیز آن را در بین محصولات موتورولا، تبدیل به قدرتمندترین دستگاه کرده است. از طرف دیگر، در پشت دستگاه از سنسوری 64 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی استفاده شده است. این دوربین با اپرچر 1.9f و سیستم فوکوس خودکار لیزری، تصاویر باکیفیتی را برای دارنده خود به ارمغان می‌آورد.

موتورولا وان هایپر

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، استفاده از فیلترهای Quad Bayer موجب شده تا وان هایپر در دوربین سلفی و اصلی، عملکردی قابل قبول در شرایط نوری کم داشته باشد. دومین دوربین موجود در پشت این دستگاه یک لنز هشت مگاپیکسلی از نوع اولترا واید است. در خصوص فیلم‌برداری، اسمارت‌فون جدید موتورولا قادر است تا فیلم‌هایی با رزولوشن 2160 پیکسل و 30 فریم در ثانیه تولید کند.

صفحه نمایش به کار رفته در این دیوایس 6.5 اینچ، با کیفیت 1080 پلاس و نسبت بدنه به تصویر 19:9 است. حسگر اثر انگشت و همچنین نوتیفیکیشن لایت در پنل پشتی اسمارت‌فون تعبیه شده‌اند. وان هایپر عنوان اولین اسمارت‌فون موتورولا مجهز به قابلیت Hyper Charging را با خود به یدک می‌کشد؛ با استفاده از این فناوری جدید، اسمارت‌فون می‌تواند با ده دقیقه شارژ انرژی لازم برای دوازده ساعت کار را دریافت کند. متاسفانه شارژ داخل جعبه این هندست از نوع 15 واتی است و اگر علاقه‌مند به استفاده از فناوری شارژ جدید موتورولا هستید، باید شارژ را به صورت جداگانه تهیه کنید. لازم به ذکر است باتری استفاده شده در این دستگاه 4000 میلی‌آمپری است.

موتورولا وان هایپر

وان هایپر مجهز به پردازنده اسنپدراگون 675 است؛ موتورولا پیش از این در اسمارت‌فون‌هایی مانند موتو Z4 و زوم نیز از این پردازنده استفاده کرده بود. این پردازنده به همراه 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی که 114 گیگابایت آن در دسترس کاربر قرار دارد، تیم پردازشی دستگاه را تشکیل می‌دهند. دارنده این گوشی می‌تواند از طریق حافظه جانبی، فضای ذخیره‌سازی خود در وان هایپر را تا یک ترابایت افزایش دهد؛ البته به شرطی که از سیم‌کارت دوم استفاده نکند. اسمارت‌فون جدید موتورولا از جدیدترین نسخه اندروید به عنوان سیستم عامل خود بهره می‌برد.

کاربران در کشورهای آمریکا و برزیل می‌توانند از همین حالا با پرداخت 400 دلار اقدام به خرید این دستگاه کنند. البته در حال حاضر تنها رنگ موجود برای وان هایپر آبی اقیانوسی است؛ با کمی صبر رنگ‌های قرمز کهربایی و ارغوانی روشن هم در دسترس خرید قرار خواهند گرفت. این محصول به زودی در بریتانیا نیز عرضه خواهد شد، اما فعلا صحبتی در خصوص قیمت آن در این منطقه نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH