Call of Duty: Mobile

بهترین‌های گوگل پلی در سال 2019 مشخص شد؛ کال‌آف‌دیوتی جوایز را درو کرد!

مدت زمان زیادی تا پایان سال 2019 میلادی باقی نمانده است و شرکت‌های مختلف در تمام زمینه‌ها در حال انتخاب بهترین‌های خود هستند. پس از خبر منتشر شده در خصوص بهترین نرم‌افزار و بازی‌های آی‌فون و آی‌پد در سال 2019، حالا نوبت به گوگل پلی رسیده است تا بهترین بازی‌ها و نرم‌افزارهای خود در سال جاری میلادی را انتخاب کند. برای این منظور، پلی استور دو دسته کلی “انتخاب کاربران” و انتخاب “ادیتورهای گوگل پلی” را مد نظر قرار داده است.

بهترین‌های گوگل پلی در سال 2019

در قسمت انتخاب کاربران، اپلیکیشن Glitch Video Effects عنوان نخست را به خود اختصاص داد و Call of Duty: Mobile نیز به عنوان بهترین بازی انتخاب شد. انتقام‌گیرندگان: پایان بازی عنوان بهترین فیلم را از آن خود کرد و داستان‌های ترسناکی برای تعریف کردن در تاریکی (Scary Stories to Tell in the Dark) به عنوان بهترین کتاب الکترونیکی معرفی شد.

بهترین‌های گوگل پلی در سال 2019

در قسمت ادیتورها، عنوان بهترین نرم‌افزار سال 2019 به اپلیکیشن Ablo رسید. در این بخش اپلیکیشن‌های ActionDash و Appy Weather به ترتیب در مقام‌های دوم و سوم جای گرفتند. در قسمت بازی‌ها، باز هم این Call of Duty: Mobile بود که با عملکردی چشمگیر عنوان نخست را به خود اختصاص داد.

با مراجعه به این لینک می‌توانید لیست کامل بهترین‌های گوگل پلی در سال 2019 را مشاهده کنید.

1 در مورد “بهترین‌های گوگل پلی در سال 2019 مشخص شد؛ کال‌آف‌دیوتی جوایز را درو کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH