نسخه ریمستر بازی بیونتا برای PS4 و Xbox در راه است

اگر از طرفداران بازی‌های سبک هک اند اسلش هستید، احتمالا بیونتا (Bayonetta) را بازی کرده‌اید، یا حداقل نامش به گوشتان خورده است. این سبک بازی‌ها دارای اعتیادآورترین گیم‌پلی اکشن هستند. اگر همچنان از نسخه اوریجینال این بازی لذت می‌برید، پس مو به تنتان سیخ خواهد شد که بگوییم شرکت بازی‌سازی پلاتینوم‌گیمز (PlatinumGames) در حال ساخت نسخه ریمستر (Remaster) این بازی است که از کیفیت ۴k پشتیبانی می‌کند. این خبر چندی پیش توسط شرکت سگا که بخشی از مالکیت این بازی را داراست، منتشر شد.

نسخه ریمستر بازی برای هردو کنسول پی‌اس۴ و اکس‌باکس عرضه خواهد شد; این خبر خوبی برای گیمرهای کنسولی است، زیرا نسخه اوریجینال بازی به تنهایی سبک هک اند اسلش را چندین قدم رو به جلو برد. شخصیت بیونتا به همان اندازه جسور، شجاع و نترس است که این ویژگی‌ها فقط از یک ابرزن طلب می‌شوند. شاید او برای‌تان زیبا و دلربا به نظر برسد، ولی هرگز اجازه ندهید که این جذابیت‌ها شما را غافل از آن کند که او چه مهارت‌های رزمی و استادانه‌ای در نبرد تن‌به‌تن دارد. او می‌تواند با یک بشکن، دمار از روزگار دشمنانش درآورد!

اگر با نسخه اوریجینال بازی آشنایی ندارید، بدانید که داستانش از هرج‌ومرج مطلق و زننده‌ای میان خوبی و بدی آغاز می‌شود. بیونتا که آخرین بازمانده از قبیله جادوگری خود است، مجبور به روبه‌رو شدن با آن دوران سیاه و فاجعه‌بار می‌شود، به امید آنکه روزی بتواند تعادلی میان روشنایی و تاریکی ایجاد کند. گرافیک، گیم‌پلی و کات‌سین‌های نسخه اوریجینال بازی حتی در مقایسه با بازی‌های امروزی، هنوز چیزی شگفت‌آور به شمار می‌رود، حال تصور کنید که نسخه ریمسترش چه خواهد بود — چیزی فراتر از شگفتی.

بیونتا به عنوان یک بازی شیک و مدرن شناخته می‌شود. به سختی می‌توانید چیزی شبیه به آن پیدا کنید. رنگ‌آمیزی‌ها و جذابیت‌هایی که در حرکات اکشن بازی وجود دارند، به سادگی شما را مجذوب خود می‌کنند. همچنان کشته‌مرده سلاح‌هایی که بیونتا به آنها دسترسی دارد و در طول سفر ماجراجویانه‌اش قرار است به دست بیاورد نیز خواهید شد.

از آنجایی که این بازی بسیار انعطاف‌پذیر و روان است، نیازی نیست که حتما سابقه‌ای در آن داشته باشید تا بتوانید از نسخه ریمستر آن لذت ببرید; کافیست که دسته بازی را بردارید و حالش را ببرید!

این خبر از جانب سگا بسیار خوشحال‌کننده بود. گیمرهای پی‌سی با نسخه بهینه‌شده و ۴k این بازی که در سال ۲۰۱۷ عرضه شده بود، نهایت لذت را بردند، حال نوبت به گیمرهای کنسولی رسیده، که طعم نسخه ریمستر را بچشند.

به مناسبت ۱۰ سالگی این بازی، سگا یک تریلر معرفی رسمی منتشر کرده که در ادامه مشاهده خواهید کرد. نسخه ریمستر این بازی می‌تواند به صورت تکی یا درون-پکیجی که شامل بازی ونکوییش (Vanquish) هم می‌شود نیز قابل خرید باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH