نمایش تصاویر منتشرشده از بازی Resident Evil 3 remake و مقایسه مدل‌های سه‌بعدی بازسازی‌شده با اورجینال

چند روز پیش شاهد معرفی رسمی بازی Resident Evil 3 remake توسط شرکت بازی سازی کپکام (Capcom) در پوشش خبری و استریم زنده State of Play پلی‌استیشن بودیم. پس از آن، تصمیم گرفتیم که به تحلیل و بررسی نسخه اورجینال بازی یعنی Resident Evil 3 Nemesis بپردازیم، تا کسانی که با این بازی آشنایی ندارند و تجربه‌اش نکرده‌اند را کمی روشن کنیم. دیروز کپکام امکان پیش‌سفارش دیجیتالی این بازی را با قیمت ۶۰ دلار در فروشگاه‌هایی به مانند پلی‌استیشن استور، بست‌بای و آمازون برای همگان فراهم کرد — نسخه کلکسیونر (Collector’s Edition) آن را هم می‌توانید از گیم‌اسپات پیش‌سفارش دهید و به صورت فیزیکی دریافت کنید.

کپکام اخیرا تصاویری را به عنوان ویترین جذابی از کاراکترها، محیط و گرافیک بازی منتشر کرده که به شما یک پیش‌زمینه فکری اولیه از بازی می‌دهد.

در این بازی، شما شاهد ماجراجویی‌های شخصی جیل ولنتاین در پی فرارش از شهر ویران‌شده راکون خواهید بود، که حال تحت سلطه جمعیت آلوده‌شده به ویروسی به نام T-Virus است; کسانی که همگی قربانی آزمایشات غیرقانونی و بیمارگونه شرکت داروسازی مرموزی به نام آمبرلا (Umbrella) شده‌اند، و امروز چیزی جز مرده‌های متحرک نیستند. البته موضوع به اینجا ختم نمی‌شود، موجودات عجیب‌وغریب و ترسناک دیگری نیز در کوچه‌ها و خیابان‌ها و خانه‌های این شهر پرسه می‌زنند، که بی‌درنگ انتظار گوشتی تازه، و خونی گرم را می‌طلبند. در میان راه، او به بن‌بست می‌خورد، مهمات کم می‌آورد، مجروح می‌شود و از همه ترسناک‌تر آنکه توسط سلاح بیولوژیکی بسیار قوی و خشمگینی به نام Nemesis که تنها هدفش نابودی جیل و دوستانش است نیز تعقیب می‌شود.

کپکام تایید کرد که Project Resistance — که همه گمان می‌کردند قرار است به صورت جداگانه وارد بازار شود، ولی در تریلر منتشر‌شده اخیر، به Resident Evil: Resistance نام گرفته — درواقع یک بازی چند نفره نامتقارن آنلاین است، که به Resident Evil 3 remake اضافه شده و حول محور آزمایشات کثیف دیگری از آمبرلا در حومه شهر راکون می‌چرخد.

این بازی دارای چند کاراکتر است که در زیر نام‌شان را مشاهده می‌کنید:

  • الکس وسکر (Alex Wesker)
  • آنت برکین (Annette Birkin)
  • ولری هارمن (Valerie Harmon)
  • ژانویه وان سانت (January Van Sant)
  • دنیل فبران (Daniel Fabron)
  • بکا وولت (Becca Woollett)
  • ساموئل جوردن (Samuel Jordan)
  • تایرون هنری (Tyrone Henry)
  • مارتین ساندویچ (Martin Sandwich)

در ادامه، مقایسه‌ای از مدل‌های سه‌بعدی نسخه ریمیک بازی با نسخه اورجینال آن که در ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۹ عرضه شده بود را می‌بینید.

بازی Resident Evil 3 remake در تاریخ سوم آوریل ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH