بیش از 20000 کسب و کار اینترنتی از میهن وردپرس استفاده می کنند

امروزه با ورود وردپرس به دنیای وب کسب‌وکارهای زیادی از این سیستم مدیریت محتوای قوی استفاده می‌کنند. وردپرس از سال 2003 در نسخه‌های پیشرفته‌ای به کاربران ارائه نشد. امکاناتی که این سیستم مدیریت محتوا به کاربران ارائه داده بود باعث شد وردپرس همه‌گیر شود و اکثر مدیران سایت از وردپرس برای راه‌اندازی و مدیریت سایت خود استفاده کنند.

وردپرس چیست؟

وردپرس سیستم مدیریت محتوای پیشرفته است. این سی‌ام اس امنیت بالایی دارد و برنامه‌نویسی آن باعث شده سئو خوبی داشته باشد. درنتیجه سئو بهتر در نتایج سرچ گوگل سایت در نتایج بالاتر قرار می‌گیرد. اگر شما مهارتی درزمینه طراحی سایت ندارید این سیستم مدیریت محتوا بهترین گزینه پیشنهادی برای کسب‌وکار اینترنتی شما می‌باشد.

رعایت نکات سئو در این سیستم مدیریت محتوا باعث شده متخصصان این حرفه نیز جذب وردپرس شوند. کدهای وردپرس ساده و مرتب هستند به همین دلیل نیز خواندن این کدها توسط موتورهای جستجو بسیار راحت‌تر است و سئو بهتری دارد.

شما بدون نیاز به طراح سایت می‌توانید از وردپرس و قالب‌های از پیش طراحی‌شده وردپرس برای راه‌اندازی سایت خود استفاده کنید. برای امکاناتی که بر روی سایت خود می‌خواهید پیاده‌سازی کنید نیز می‌توانید از افزونه‌ها کمک بگیرید.

اگر شما نیز می‌خواهید از این سیستم مدیریت محتوا برای راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی خود استفاده کنید، سایت میهن وردپرس مرجع خوبی است. این وب‌سایت در تلاش است تا با به‌روزترین اطلاعات درزمینه راه‌اندازی سایت تجربیات خود را در اختیار شما بگذارد.

شما می‌توانید از مقالات و ویدئوهای آموزشی رایگان این سایت استفاده کنید و وب‌سایت خود را راه‌اندازی کرده و به درآمد اینترنتی برسید.

آموزش‌های این سایت شامل مقاله‌ها، ویدئوها و پکیج‌های آموزشی است که برای هر موردی که در طول طراحی و راه‌اندازی یک کسب‌وکار اینترنتی ممکن است با آن مواجه شوید، می‌توانید از آن استفاده کنید.

 20000 کسب و کار اینترنتی از خدمات میهن وردپرس استفاده میکنند

به کسانی که قصد راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین داشته‌اند گام‌به‌گام کمک کرد که از کسب درآمد در خواب لذت ببرند و زندگی خود را بهبود ببخشند. در ایران بیش از ۶۰ هزار کسب‌وکار اینترنتی راه‌اندازی شده‌اند و طبق رتبه‌بندی الکسا حدود ۶۰ هزار کسب‌وکار اینترنتی در ایران فعال هستند. ۱/۳ این کسب‌وکارها یعنی بیش از ۲۰ هزار سایت از خدمات میهن وردپرس استفاده می‌شود.

اگر شما هم قصد دارید کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید می‌توانید از بخش آموزش وردپرس در وبسایت میهن وردپرس بصورت کاملا رایگان ساخت سایت را یاد بگیرید. اگر قصد دارید یک کسب‌و‌کار اینترنتی با درآمد بالا راه اندازی کنید پیشنهاد ما استفاده از دوره آنلاین وبمستران طلایی است.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

1 در مورد “بیش از 20000 کسب و کار اینترنتی از میهن وردپرس استفاده می کنند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH