تصویر نهایی مربوط به آرایش دوربین سامسونگ گلکسی S11 پلاس منتشر شد

شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره اسمارتفون‌های خانواده سری سامسونگ گلکسی S11 مطرح شده‌اند که باعث به وجود آمدن بحث‌ها و گزارش‌های متفاوتی شده است. برخی از افشاگران حوزه فناوری معتقدند که تصاویر و رندر‌های منتشر شده در فضای مجازی، مکان واقعی قرارگیری سنسور‌های دوربین را نشان نمی‌دهند. اما آخرین رندر منتشر شده توسط OnLeaks باعث شد تا ما هم از سردرگمی‌های مرتبط با تلفن‌های گلکسی S11 نجات پیدا کنیم!

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، هندست گلکسی +S11 دارای یک دوربین چهارگانه است که سه لنز آن در سمت چپ و یک سنسور دیگر به همراه فلاش LED در سمت راست مجموعه دوربین قرار گرفته‌اند.

گلکسی +S11

هفته گذشته نیز IceUniverse به عنوان معتبرترین و مشهورترین افشاگر اعلام کرد که مدل  اسمارتفون سامسونگ گلکسی +S11 از سنسور 108 مگاپیکسل به همراه فناوری ترکیب پیکسل 9 به 1 بهره می‌گیرد.

گلکسی +S11
تصویر به اشتباه منتشر شده به عنوان آرایش دوربین گلکسی S11+

هم‌چنین، اطلاعاتی درباره سنسور‌های دوربین این دستگاه نیز منتشر شده است. به عنوان مثال، یک لنز التراواید در بالای سنسور اصلی 108 مگاپیکسل تعبیه شده است. یک لنز پریسکوپی با زوم اپتیکال 5 برابر نیز در زیر همین سنسور قرار دارد. انتظار داریم که سنسور چهارم از نوع ToF باشد.

حداقل دو ماه تا زمان معرفی اسمارتفون‌های خانواده گلکسی S11 فاصله داریم، بنابراین، طی این دو ماه، اطلاعات و جزییات بیشتری در رابطه با تلفن‌های جدید سامسونگ منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH