اپلیکیشن Smoke بخشی از فروشگاه استیم را به ساعت‌های هوشمند اپل می‌آورد

برای افرادی که می‌خواهند دستاوردهای بازی خود در استیم را بررسی کرده و یا اینکه از آخرین تغییرات فروش‌ها باخبر شوند، نصب این اپلیکیشن در اپل واچ می‌تواند بسیار مفید باشد.

اپلیکیشن Smoke به کاربران اپل واچ اجازه دسترسی به حساب استیم خود را می‌دهد. این موضوع بدان معنا نیست که کاربران توانایی بازی کردن از طریق این ساعت هوشمند را خواهند داشت. دلیل وجودی این اپلیکیشن آن است که به شما اجازه دهد تا از اخبار بازی‌ها مطلع شده و همچنین هنگامی‌که به رایانه خود دسترسی ندارید، بتوانید بفهمید که کدام یک از دوستان‌تان مشغول بازی کردن است. بر اساس گزارش 9to5Mac، توانایی ذخیره کردن مقاله‌های خبری در این اپلیکیشن وجود دارد. کاربران می‌توانند خبرهای ذخیره‌شده خود را در نسخه iOS این اپلیکیشن مطالعه کنند.

لیست کامل ویژگی‌های اپلیکیشن Smoke به شرح زیر است:

  • نمایش بازی‌های خریداری شده توسط شما و نیز مشاهده وضعیت کلی دستاوردها و اطلاع از کل مدت زمان بازی.
  • مشاهده اطلاعات مرتبط این فروشگاه در زمینه بازی‌های شما و دوستان‌تان. این موضوع شامل قیمت‌ها، نقدها، تعداد بازی‌بازان، سبک و … می‌شود.
  • می‌توانید بفهمید که آیا دوستان‌تان آنلاین هستند یا خیر؟ و اینکه بازی‌های اخیر آن‌ها چه عناوینی بوده‌اند.
  • می‌توانید مقالات خبری مرتبط با بازی‌های خود را جست‌‌و‌جو و پیدا کنید.
  • یک مقاله را لمس کنید تا بدین شیوه در گوشی شما ذخیره شود.
  • نسخه iOS این اپلیکیشن از طریق تغییر رنگ مضمون‌ها و نیز تغییر شکل آیکون، قابل شخصی‌سازی است.
  • امکان به اشتراک گذاری مقالات خبری ذخیره‌شده با دوستان فراهم است.

این اپلیکیشن اکنون در فروشگاه اپل استور در دسترس قرار دارد. فقط توجه داشته باشید که این برنامه توسط شرکت ولو (Valve) توسعه داده نشده، بلکه توسط توسعه‌دهنده‌ای مستقل به نام دامین شریدان (Damien Sheridan) ساخته شده است. بنابراین ممکن است که این اپلیکیشن همانند محصولات شرکت ولو، دسترسی کاملی به پروفایل شما نداشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH