تصاویر اسمارت‌فون ال‌جی G9 با سیستم دوربین چهارگانه و طراحی مشابه ال‌جی G8X منتشر شد

اوایل سال گذشته شایعاتی پیرامون توقف تولید هندست‌های سری G ال‌جی منتشر شد؛ اما اکنون به‌نظر می‌رسد که این شایعات عمدتا مبالغه‌آمیز بوده‌اند. اخیرا یک خبرچین توییتری موسوم به OnLeaks، مجموعه‌ای از تصاویر CAD مربوط به اسمارت‌فون ال‌جی G9 را منتشر نموده است. این هندست از ظاهری مشابه با مدل G8X برخوردار است؛ با این‌حال تعداد دوربین‌های پشتی ال‌جی G9 در مقایسه با هندست نسل گذشته 2 برابر شده است.

سال گذشته شرکت ال‌جی به حوزه تولید هندست‌های 3 دوربینه وارد شد. هندست سال 2020 کمپانی یعنی ال‌جی G9 (همانند مدل‌های V50 و G8) از 4 دوربین با چیدمان افقی بهره می‌گیرد. با این‌حال حسگر اثرانگشت پشتی دستگاه حذف شده و هندست جدید از اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر استفاده خواهد کرد. نمایشگر گوشی به شکل حیرت‌انگیزی مسطح است. اکثر کمپانی‌ها در حال استفاده از نمایشگرهایی با لبه‌های خمیده هستند؛ اگرچه این سبک از طراحی برای کلیه کاربران اسمارت‌فو‌ن‌ها جذاب نیست. اندازه دقیق نمایشگر گوشی هنوز اعلام نشده است؛ اما برخی منابع ادعا می‌کنند که اندازه این نمایشگر بین 6.7 تا 6.9 اینچ خواهد بود. بعلاوه نمایشگر دستگاه از حواشی بسیار باریکی بهره خواهد برد.

تصاویر CAD ال‌جی G9

دقیقا همانند اسمارت‌فون G8X این‌بار نیز دوربین سلفی منفرد در قسمت جلویی گوشی و درون یک ناچ قطره‌ای شکل قرار دارد. ظاهرا ال‌جی با رویه استفاده از نمایشگرهای حفره‌دار همراه نشده است؛ اما حداقل از به‌کارگیری برخی قابلیت‌های پیشین اسمارت‌فون G8 نظیر تشخیص کف دست و شناسایی حرکات دست صرف‌نظر نموده است.

ال‌جی G9 رویه دیگری را با روشی متفاوت دنبال می‌کند. این هندست مجهز به جک 3.5 میلی‌متری هدفون است. بر این اساس ال‌جی G9 احتمالا تنها پرچم‌دار سال 2020 است که از چنین قابلیتی بهره می‌گیرد. به هرحال، وجود درگاه سیم‌کارت در بخش فوقانی گوشی و یک دکمه در سمت راست دستگاه که ظاهرا متعلق به دستیار اندروید اسیستنت است؛ سایر ویژگی‌های جالب‌توجه ال‌جی G9 را تشکیل می‌دهند.

ابعاد ال‌جی G9 معادل 169.4 در 77.6 در 8.8 میلی‌متر است. با احتساب برجستگی دوربین، ضخامت گوشی به 9.4 میلی‌متر می‌رسد. اسمارت‌فون ال‌جی G8 در جریان کنگره جهانی موبایل طی سال گذشته رونمایی شد؛ لذا انتظار می‌رود که مدل جدید در اواخر ماه فوریه معرفی شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH