آیفون SE 2 را فراموش کنید؛ میان‌رده جدید اپل با نام آیفون 9 روانه بازار می‌شود

اخبار و شایعات زیادی پیرامون اسمارتفون اپل آیفون SE 2 در نیمه دوم سال 2019 منتشر می‌شدند، اما مجموعه‌ای از رندر‌های معتبر توسط OnLeaks منتشر شده است که تصاویر واقعی هندست جدید اپل را با نام آیفون 9 در اختیار ما قرار می‌دهد. انتخاب یک نام جمع و جور برای اسمارتفون میان‌رده کوپرتینونشین‌ها می‌تواند از انتشار شایعات بیشتر درباره نامگذاری این تلفن جلوگیری کند. البته، به نظر می‌رسد که تصاویر آیفون 9 به تصاویر و رندرهای منتشر شده قبلی، شباهت زیادی دارد.

آیفون 9

پنل صفحه‌نمایش این دستگاه از یک شیشه دوتایی در ابعاد 4.7 اینچ ساخته شده است و حاشیه‌های ضخیمی هم در قسمت بالا و پایین آن وجود دارد. سنسور Touch ID نیز همانند اسمارتفون‌های 2014 اپل در پایین نمایشگر قرار گرفته است. در پشت هندست آیفون 9 نیز پنل شیشه‌ای متعلق به آیفون 11 پرو دیده می‌شود که محل قرارگیری یک دوربین، فلاش LED و لوگو اپل است.

آیفون 9

میان‌رده جدید اپل با ابعاد 138.5 در 67.4 در 7.8 میلی‌متر در رندرها مشاهده می‌شود که کمی ضخیم‌تر از آیفون 8 است. انتظار داریم که این دستگاه به تراشه A13 بایونیک موجود در تلفن‌های سری آیفون 11 و 3 گیگابایت رم مجهز شود. شایعات دیگر، نشان می‌دهند که آیفون 9 از نسخه بهبودیافته آنتن LCP بهره می‌گیرد که باعث بهبود دریافت سیگنال‌های شبکه خواهد شد. باتری این هندست نیز توسط پورت لایتنیگ اپل شارژ می‌شود.

آیفون 9

هنوز نمی‌توان درباره تاریخ عرضه این تلفن اظهارنظر کرد، اما شایعات نشان می‌دهند که آیفون 9 از ماه آینده وارد مرحله تولید خواهد شد. بنابراین، می‌توان احتمال داد که این دستگاه در ماه مارس در کنار آیپد پرو جدید 11 و 12.9 اینچی به بازار عرضه شود. پیش‌بینی می‌کنیم که این اسمارتفون با قیمت 399 دلار برای نسخه 64 گیگابایت در اختیار مشتریان قرار گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH