اسمارتفون وان پلاس 8 به همراه تراشه اسنپدراگون 865 در گیک‌بنچ رویت شد

حدود یک ماه پیش، اسمارتفون وان پلاس 8 پرو با شماره مدل IN2023 در وب‌سایت گیک‌بنچ رویت شد. امروز نیز دومین تلفن وان پلاس با شماره مدل IN2025 در گیک‌بنچ مشاهده شده که احتمال می‌دهیم نسخه معمولی وان پلاس 8 باشد.

وان پلاس 8

وان پلاس 8 از همان تراشه اسنپدراگون 865 (با کد Kona) بهره می‌گیرد و امتیاز دریافتی آن در بنچمارک نیز نتیجه استفاده از همان تراشه است. البته، یک تفاوت بین دو مدل وجود دارد؛ درحالی که مدل پرو دارای رم 12 گیگابایتی است، طبق مشاهده نتیجه بنچمارک، مدل معمولی از یک رم 8 گیگابایتی استفاده می‌کند. هرچند، این مسئله بدین معنی نیست که مدل معمولی دارای رم 12 گیگابایتی نخواهد بود، چرا که احتمال معرفی مدل 12 گیگابایتی هم وجود دارد.

اصلی‌ترین سوال درباره پرچمداران جدید وان پلاس این است که آیا این شرکت از یک صفحه‌نمایش 120 هرتزی برای مدل پرو و 90 هرتزی برای مدل معمولی استفاده خواهد کرد یا این که هردو تلفن را به پنل‌های جدید مجهز می‌کند.

وان پلاس 8

هم‌چنین، ما خبرهایی درباره پشتیبانی این تلفن‌ها از فناوری شارژ سریع 50 وات موسوم به Warp Charge 50 می‌شنویم. اسمارتفون‌های جدید وان پلاس به احتمال زیاد در اواخر ماه مارس یا اوایل آوریل معرفی خواهند شد. این در حالیست که طبق روال هرساله، تلفن‌های این شرکت در ماه مه رونمایی می‌شدند.

وان پلاس 8

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH