ایرپاد پرو لایت

اپل قصد دارد نسخه ارزان‌قیمت ایرپاد را با نام ایرپاد پرو لایت روانه بازار کند

گزارش جدیدی توسط خبرگزاری Digitimes منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت اپل در تلاش است تا نسخه لایت ایرپاد پرو خود را معرفی کند. باتوجه به موفقیت هدفون‌های بی‌سیم اپل در بازار، این شرکت قصد دارد هدفون‌های بی‌سیم خود را در سه رده قیمتی مختلف روانه بازار کند. پیش‌بینی می‌شود که هدفون جدید کوپرتینو‌نشین‌ها با قیمتی بین 159 دلار ایرپاد 2 و 249 دلار ایرپاد پرو در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

طبق گزارش جدید، به احتمال زیاد، شرکت تایوانی Universal Scientific Industrial (USI) به عنوان تامین‌کننده اصلی قطعات ایرپاد پرو لایت با اپل همکاری می‌کند. هدفون جدید اپل از سیستم مجتمع در چیپ یا همان SiP استفاده خواهد کرد. این موضوع بدان معناست که تمامی تراشه‌ها و سیستم‌های الکترونیکی ایرپادز پرو لایت در یک مدار تجمیع شده است.

درحالی که شایعات زیادی درباره هدفون جدید و مقرون‌به‌صرفه اپل منتشر نشده است، انتظار داریم که این محصول در اواسط سال جاری میلادی روانه بازار شود. البته، این احتمال هم وجود دارد که به دلیل شیوع ویروس کرونا، برنامه‌ریزی‌های اپل تغییر کنند. به طور کلی، این احتمال مطرح می‌شود که هدفون ایرپاد اپل تا پایان سال جاری بتواند سهمی بین 40 تا 50 درصد از بازار هدفون‌ها را به خود اختصاص دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH