اسمارتفون‌های سری هواوی پی 40 و پی 40 پرو تاییدیه 3C چین را دریافت کردند

شرکت چینی هواوی در تاریخ 26 مارس (7 فروردین) در شهر پاریس از اسمارتفون‌های پرچمدار سری پی 40 (P40) (شامل پی 40، پی 40 پرو و پی 40 پریمیوم) رونمایی خواهد کرد. با نزدیک شدن به تاریخ معرفی این تلفن‌ها، اخبار رسمی و غیررسمی بیشتری درباره آن‌ها منتشر می‌شود. امروز نیز تلفن‌های جدید هواوی پی 40 تاییدیه 3C چین را دریافت کردند که اطلاعات خوبی درباره شارژ آن‌ها را در اختیار ما قرار می‌دهد.

طبق اطلاعات درج شده در بانک اطلاعاتی 3C، باتری اسمارتفون هواوی پی 40 (با شماره مدل‌های ANA-AN00 و ANA-TN00) با سرعت 22.5 وات و باتری مدل پرو آن (شماره مدل‌های ELS-AN00 و ELS-TN00) همانند تلفن پی 30 پرو با سرعت 40 وات شارژ می‌شود.

با توجه به این مسائل، می‌توان انتظار داشت که اسمارتفون هواوی پی 40 پریمیوم نسبت به هم‌خانواده‌های خود از سرعت شارژ بیشتری پشتیبانی خواهد کرد.

در هفته گذشته، دو مدل معمولی و پرو پرچمداران جدید هواوی در وب‌سایت TENNA رویت شدند. طبق اطلاعات موجود در این سایت، تلفن‌های جدید هواوی از شبکه 5G دو حالته و سیم‌کارت دوگانه پشتیبانی می‌کنند.

برخی دیگر از شایعات نشان می‌دهند که مدل استاندارد این تلفن‌ها از یک دوربین اصلی با سنسور 52 مگاپیکسل، یک دوربین سینمایی 40 مگاپیکسل و یک سنسور تله‌فوتو 8 مگاپیکسل با توانایی زوم 3 برابر اپتیکال بهره می‌گیرد.

پیش‌بینی می‌شود که مدل پی 40 پرو از یک ماژول تله‌فوتو پیشرفته‌تر با زوم اپتیکال 5 برابر استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود که مدل پی 40 پریمیوم دارای یک دوربین پنج‌گانه با زوم اپتیکال 10 برابر باشد. هر سه مدل پرچمداران جدید هواوی از استاندارد وای‌فای 6+ پشتیبانی می‌کنند و قیمت آن‌ها نسبت به مدل‌های پی 30 نیز ارزان‌تر خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH