اقدامات سامسونگ برای جلوگیری از شیوع کرونا در ایران

شرکت سامسونگ به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در ایران، دستورالعملی کارآمد به فروشگاه‌های موبایل تحت نظارت خود ارائه داده و درکنار آن راه‌ ارتباطی جدید برای خرید غیرحضوری فراهم کرده است.

به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، ضدعفونی کردن محیط فروشگاه‌ها و گوشی‌های نمایش داده شده در داخل فروشگاه‌هایی که داوطلبانه اعلام آمادگی کرده‌اند، همه روزه انجام می‌شود. کارکنان فروشگاه‌ها از ماسک و دستکش استفاده کرده و در ورودی این فروشگاه‌ها دمای بدن تمامی مراجعه‌کنندگان کنترل شده و محلول‌های ضدعفونی در اختیار آنها قرار می‌گیرد تا محیطی کاملا بهداشتی را در هنگام خرید محصول تجربه کنند.

همچنین بخش موبایل سامسونگ هماهنگی‌های لازم برای برقراری یک راه‌ ارتباطی جدید را انجام داده تا علاقه‌مندان بتوانند بدون خارج شدن از منزل و به شکل غیرحضوری گوشی مناسب خود را انتخاب و خریداری کنند. براین اساس علاقه‌مندان از طریق تماس با فروشگاه‌هایی که اعلام آمادگی کرده‌اند می‌توانند ضمن مشورت با کارشناسان این مرکز، از آخرین قیمت‌ها مطلع شوند و در نهایت محصول مورد نظر خود را به شکل غیرحضوری خریداری و دریافت کنند.

شرکت سامسونگ و فروشگاه‌های منتخب این شرکت در ایران تمامی اقدامات ایمنی و بهداشتی لازم را درنظر گرفته و در این زمینه آموزش‌های ضروری را به کارکنان خود ارائه داده اند تا خیال مشتریان و مراجعه‌کنندگان از بابت ورود به یک محیط ایمن و عاری از ویروس راحت باشد. بر اساس دستورالعمل ارائه شده به فروشگاه‌ها، حتی با رعایت موارد بالا فروشندگان فاصله لازم را از مشتریان حفظ خواهند کرد و گوشی‌های نمایشی قبل و بعد از هر استفاده با مواد موثر ضدعفونی خواهد شد.

برای مشاهده فروشگاه‌های منتخب موبایل سامسونگ در ایران می‌توانید روزانه به صفحه اجتماعی سامسونگ موبایل  در اینستاگرام به آدرس samsungmobileir مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH