اپل واچ سری 6 به سنسور پایش خواب و تشخیص اکسیژن خون مجهز خواهد بود

ساعت‌ هوشمند اپل واچ سری 6 دارای قابلیت‌های پایش سلامت جدیدی شامل سنسور سنجش سطح اشباع اکسیژن خون جهت ردیابی دقیق‌تر فعالیت‌ها و همچنین پایش وضعیت خواب، که هم‌اکنون تبدیل به یک قابلیت استاندارد بر روی اکثر ساعت‌های هوشمند شده است، خواهد بود. ما قبلا اسکرین‌شاتی از اپلیکیشن Apple Sleep دیده‌ایم که نشان می‌دهد اپل بالاخره قابلیت پایش خواب اختصاصی خودش را بر روی نسل بعدی اپل واچ ارایه خواهد کرد. همچنین اطلاعات لو رفته از watchOS 7 نشان‌ می‌دهند که چندین بهبود نرم‌افزاری دیگر نیز در راه است.

اپل ظاهرا قابلیت جدیدی به نام Infograph Pro را به اپل واچ سری 6 اضافه خواهد کرد که به شما اجازه افزودن یک تاکی‌متر دیجیتال به عنوان بخشی از کامپلیکیشن‌های اپل واچ را خواهد داد. به علاوه، watchOS 7 مجهز به یک قابلیت جدید به‌اشتراک‌گذاری Watchfaces خواهد بود. این گزینه که در کدهای نسخه بتا iOS 14 یافت شده، ظاهرا به شما اجازه خواهد داد تا واچ فیس‌ها را به صورت فایل‌های مجزا اکسپورت کرده و از طریق روش‌های مختلفی مانند ایردراپ به اشتراک بگذارید.

watchOS 7 همچنین به شما اجازه خواهد داد تا تصاویر آلبوم‌های به‌اشتراک‌گذاشته‌شده در iCloud را به عنوان واچ فیس ساعت‌تان تنظیم کنید. البته این کار هم‌اکنون از طریق جفت کردن ساعت با آیفون قابل انجام است، اما حالا شما به تصاویر زیادی برای گذاشتن بر روی اپل واچ‌تان دسترسی خواهید داشت.

قابلیت جالب دیگر، یک kids mode جدید برای والدین خواهد بود که به آن‌ها امکان کنترل بیشتری بر روی تماس‌ها، موزیک و سایر قابلیت‌های اپل واچ بچه‌هایشان از طریق یک آیفون جفت‌شده را خواهد داد.

Schooltime قابلیت دیگری برای والدین است که در watchOS 7 ارایه خواهد شد و به آن‌ها اجازه خواهد داد تا مشخص کنند کدام اپلیکیشن‌ها و کامپلیکیشن‌ها می‌توانند در طول یک بازه زمانی خاص مانند ساعت‌های مدرسه استفاده گردند. watchOS 7 همچنین دارای یک سیستم فایل اپلیکیشن جدید خواهد بود که اجازه استفاده از اپلیکیشن‌های خوداتکای اپل واچ بدون نیاز به نصب اپلیکیشن همراه iOS آن‌ها را خواهد داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH