اپل در کنار آیفون 9 از نسخه پلاس این تلفن با نمایشگر 5.5 اینچی نیز رونمایی می‌کند

طبق اخبار و شایعات گذشته، ما انتظار داریم که شرکت اپل از یک تلفن هوشمند ارزا‌ن قیمت با نام آیفون 9 رونمایی کند. اما گزارش جدیدی نشان می‌دهد که این شرکت آمریکایی برروی نسخه پلاس تلفن مذکور با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی کار می‌کند. احتمال می‌رود که نام این گوشی آیفون 9 پلاس باشد. گفته می‌شود که میان‌رده جدید اپل از تراشه A13 بایونیک موجود در تلفن‌های سری آیفون 11 بهره خواهد برد.

منابع خبری اذعان کرده‌اند که کد‌های iOS 14 وجود این گوشی را تایید می‌کنند. به علاوه، اسمارت‌فون‌های سری آیفون 9 به عنوان جانشینان ارزان و به‌صرفه تلفن‌های آیفون 8 و 8 پلاس که در سال 2017 معرفی شدند، روانه بازار خواهند شد. در حال حاضر، بازار تلفن همراه از گوشی‌های ارزان قیمت استقبال می‌کند و اپل نیز با معرفی آیفون 9 قصد دارد که خود را در این بازار حفظ کند. همان‌طور که قبلا هم شاهد بودیم، تلفن‌های آیفون 11 و آیفون XR با استقبال زیادی از طرف خریداران روبه‌رو شدند. البته، باید این سوال را هم مطرح کرد که آیا مردم از دیدن طراحی تکراری آیفون 8 در قالب آیفون 9 نیز همانند قبل خوشحال خواهند شد یا خیر.

احتمال می‌رود که هردو هندست میان‌رده از سنسور TouchID قدیمی که در قسمت پایین نمایشگر قرار دارد، استفاده کنند. البته، زمان معرفی و عرضه این تلفن به دلیل شیوع ویروس کرونا به تاخیر افتاده و ما نمی‌دانیم که اپل در چه تاریخی از این دو محصول رونمایی می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH