اپل توسعه پد شارژر ایرپاور مت را دوباره از سر گرفته است

شما احتمالا پد شارژر ایرپاور مت اپل را به خاطر دارید. این شارژر که برای اولین بار در سال 2017 معرفی شد می‌توانست به‌طور همزمان یک آیفون، ایرپاد و اپل واچ را صرفنظر از اینکه آن‌ها را در کجای پد بگذارید شارژ کند. اپل به‌قدری برای تولید این محصول اصرار داشت که متوجه مشکلاتی که بعدا در توسعه آن به وجود آمد نبود.

ایرپاور برای اینکه به کاربران اجازه دهد تا دستگاه‌های شارژ بی‌سیم اپل را در هر جای سطح آن قرار دهند، به کویل‌های زیادی در داخل خود نیاز داشت. مشکلی که اپل در نهایت با آن مواجه شد این بود که هم‌پوشانی این کویل‌های شارژ، ایرپاور را بسیار داغ می‌کرد. همین موضوع باعث شد تا اپل ۱۸ ماه پس از معرفی آن رسما اعلام کند که این پروژه را کنسل کرده است.

حالا تقریبا یک سال بعد از این ماجرا، دوباره شایعاتی درباره این پد در حال شنیده شدن است. جان پروسر موسس شرکت Front Page Tech امروز گزارش داد که پروژه ایرپاور احیا شده است. براساس توییت او، هیچ‌کدام از نمونه‌های اولیه کنونی این پد، با اپل واچ کار نمی‌کنند و این موضوع در حال‌حاضر بزرگ‌ترین چالش اپل است.

پروسر در همان توییت گفته است که هیچ تضمینی وجود ندارد که اپل این ایرپاور مت را عرضه کند؛ با این‌حال، اپل همچنان اصرار دارد که می‌تواند بر چالش اضافه کردن پشتیبانی از اپل واچ به نمونه‌های کنونی، بدون داغ شدن بیش‌ازحد کویل‌ها، فایق آید. اینکه گفته‌های پروسر تا چه صحت دارد، چیزی که فقط گذشت زمان آن را ثابت خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH