مقاومت شیشه پشتی هواوی P40 پرو کمتر از حد انتظار است!

چند روز پیش و پس از مدت‌ها انتظار نهایتا شرکت هواوی از پرچم‌داران سری P40 خود با اسامی هواوی P40 پرو پلاس، P40 پرو و P40 رونمایی کرد. هواوی P40 پرو دقیقا همانند سایر هندست‌های سری P40 از بدنه شیشه‌ای ممتاز بهره می‌گیرد. تنها چند روز پس از معرفی این محصول، تصویری از یک گوشی خرد شده هواوی P40 پرو به‌صورت آنلاین منتشر شده است.

این تصویر متعلق به ورژن نقره‌ای یخی هواوی P40 پرو بوده و شکستگی ایجاد شده در گوشه فوقانی سمت چپ پنل پشتی دستگاه و در نزدیکی دوربین‌های پشتی کاملا مشهود است. این آسیب‌دیدگی به احتمال فراوان در اثر یک سقوط سخت روی داده است. در خصوص نحوه بروز این رویداد هیچ‌گونه توضیحی ارایه نشده است؛ اما وقوع چنین حادثه‌ای برای یک محصول با طراحی تماما شیشه‌ای چندان دور از انتظار نیست. در این تصویر، پنل جلویی گوشی به معرض نمایش گذاشته نشده است؛ لذا در خصوص شکستگی احتمالی این قسمت نمی‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد.

از آن‌جا که فروش هندست‌های سری هواوی P40 هنوز در کشور چین و سایر بازارهای جهانی آغاز نشده است؛ لذا هندست آسیب‌دیده احتمالا جهت بررسی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته یا جهت نمایش در یک خرده فروشی واگذار شده است. حتی این تصویر می‌تواند متعلق به نمونه اولیه هندست باشد. این پدیده دلایل عدم اعلام هویت مالک گوشی یا علت آسیب‌دیدگی آن‌ را روشن می‌کند. به‌نظر می‌رسد که هواوی P40 پرو مجهز به ساختار شیشه‌ای مات و نرم است؛ ساختاری که برای محافظت آن ظاهرا از روکش شیشه‌ای گوریلا گلس استفاده نشده است. این پدیده در خصوص ساختار شکننده هواوی P40 پرو به مشتریان هشدار می‌دهد. بدین‌ترتیب این هندست احتمالا در مقایسه با هواوی P40 پرو پلاس (با بدنه سرامیکی) شکننده‌تر خواهد بود.

ورژن پایه هواوی P40 پرو با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی با برچسب قیمتی 999 یورویی (1095 دلاری) روانه بازار می‌شود. بسیاری از کارشناسان انتظار داشتند که هواوی در پرچم‌داران جدید خود از ساختار مقاوم‌تری استفاده کند. در غیر این‌صورت کاربران برای محافظت از پرچم‌دار گران‌قیمت خود بایستی از یک کیس محافظ جانبی استفاده نمایند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها عرضه این هندست در بازار چین از روز 8 آوریل آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH