آنر 30S

تیزرهای جدید آنر 30S نمایشگر هول پانچ و دوربین چهارگانه آن را تایید می‌کنند

آنر قرار است در تاریخ ۳۰ مارس از گوشی آنر 30S در چین رونمایی کند. این شرکت از زمانی که تاریخ معرفی آن را اعلام نموده، تیزرهای زیادی را درباره طراحی و مشخصات خاص این هندست در حساب ویبوی خود منتشر کرده است. امروز نیز Glory Cheung، از مدیران آنر، سه تیزر جدید از جلو، کنار و پشت گوشی به اشتراک گذاشته است.

تیزر اول پشت گوشی را نشان می‌دهد که میزبان یک دوربین چهارگانه در گوشه بالا سمت چپ گوشی است. دوربین‌ها به‌طور متقارن در ماژول مستطیلی قرار گرفته‌اند و  ۳ سنسور در یک طرف و یک سنسور دوربین و یک سنسور هوش مصنوعی و فلاش LED در طرف دیگر ماژول قرار دارند. قاب پشت دارای طراحی گرادیانی که از بال‌های پروانه‌ها الهام گرفته شده است.

 

پوستر دوم لبه سمت راست گوشی را به ما نشان می‌دهد که شامل دکمه پاور یکپارچه با سنسور اثرانگشت و دکمه‌ ولوم می‌شود. این رندر همچنین ایده‌ خوبی درباره ضخامت ماژول دوربین به ما می‌دهد که با توجه به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی آن (طبق شایعات)، به‌طرز جالب‌توجهی بسیار باریک است.

و بالاخره تیزر سوم که برای اولین بار تصویری از جلوی گوشی در اختیار ما قرار می‌دهد، تایید می‌کند که آنر 30S دارای طراحی هول پانچ است که البته پیش‌ازاین در تیزر مرتبط با شارژ سریع آن نیز معلوم بود. این هول پانچ در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته و به نظر می‌رسد کوچک‌تر از هول پانچ سایر اسمارت‌فون‌های میان‌رده باشد.

این تیزرها و همچنین تصاویری که چند روز پیش توسط  Zhang Xiaoyun، یکی دیگر از مدیران آنر، منتشر شدند، آنر 30S را در رنگ سبز نشان می‌دهند. علاوه بر این رنگ، انتظار می‌رود که گوشی در رنگ‌های آبی و نارنجی هم عرضه شود. درهرحال، مهم‌ترین مشخصه این گوشی چیپست کایرین 820 5G آن است که براساس بنچمارک‌ها عملکرد بهتری نسبت به تراشه‌های اسنپ‌دراگون 765G و کایرین 980 دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH