مشخصات کلیدی اسمارت‌فون‌های سری آنر پلی 4T رسما اعلام شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها هندست‌های سری آنر پلی 4T در روز 9 آوریل عرضه می‌شوند و پیش‌تر نیز شاهد انتشار برخی مشخصات جزئی و تصاویر مربوط به 2 اسمارت‌فون آنر پلی 4T و آنر پلی 4T پرو بودیم. آخرین اطلاعات منتشر شده شامل تیزری از حساب‌کاربری رسمی آنر در شبکه اجتماعی Weibo است. در این تیزر برخی مشخصات کلیدی 2 هندست مذکور مورد تائید قرار گرفته است.

پوسترهای مربوط به مشخصات کلیدی آنر پلی 4T

توان پردازشی هر 2 هندست از طریق تراشه کایرین 810 تامین خواهد شد. بعلاوه هر 2 محصول مجهز به دوربین‌های اصلی 48 مگاپیکسلی و باتری‌های 4000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع خواهند بود. اطلاعات پیش‌تر لو رفته شامل 2 لیست تهیه شده توسط خرده فروشان چینی بود و به مشخصات کامل هندست‌های فوق اشاره داشت. این پدیده بدان معناست که سایر اطلاعات نقل شده نیز احتمالا صحیح بوده و می‌توان انتظار داشت که آنر پلی 4T پرو از یک پنل اولد 6.3 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی درون یک ناچ قطره‌ای شکل بهره‌برداری نماید.

پنل پشتی گوشی از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه شامل حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی به‌همراه دوربین‌های 8 و 2 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. این محصول با 2 پیکره‌بندی مختلف شامل 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی یا 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی روانه بازار خواهد شد. همچنین سری آنر پلی 4T با مدل‌های رنگی مشکی، سبز و آبی-بنفش سایه‌دار در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

تصاویر آنر پلی 4T پرو (سمت چپ) و آنر پلی 4T (سمت راست)

در سوی دیگر آنر پلی 4T از یک نمایشگر IPS با اندازه 6.39 اینچ و رزولوشن اچ‌دی پلاس و یک حفره دایروی‌شکل در گوشه فوقانی سمت چپ نمایشگر جهت استقرار دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. قسمت پشتی دستگاه از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی همراه با حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و همچنین یک اسکنر اثرانگشت خازنی میزبانی می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH