Surface Go 2 مایکروسافت

تبلت Surface Go 2 مایکروسافت تا چند هفته دیگر به صورت رسمی رونمایی می‌شود

طبق شایعات مطرح شده قبلی و جدید، شرکت مایکروسافت در سال جاری میلادی از تبلت Surface Go 2 رونمایی خواهد کرد. نسل اول این دستگاه با نام Surface Go در جولای سال 2018 معرفی شده بود. ردموندی‌های در سال گذشته نیز جایگزینی برای این محصول ارایه نکردند و اکنون وب‌سایت MSPoweruser ادعا می‌کند که مایکروسافت جانشین نسل اول تبلت Surface Go را تا چند هفته دیگر معرفی می‌کند.

تبلت‌های Surface مایکروسافت در میان افراد بیزینسی، هنرمندان و حتی توسعه‌دهندگان از محبوبیت بالایی برخوردار است. این شرکت در اواسط سال 2018 میلادی از نسل اول تبلت Surface Go با پشتیبانی از صفحه‌کلید و قلم پرده برداشت.

Surface Go 2 مایکروسافت

اگر چه این تبلت به عنوان یک رقیب جدی برای پادشاه تبلت‌ها، یعنی آیپد‌های اپل وارد بازار شد، اما مشخصات فنی و قدرت آن به پای تبلت‌های اپل نمی‌رسید. البته، یکی از نقاظ مثبت تبلت مایکروسافت، مجهز شدن آن به سیستم‌عامل ویندوز 10 است که کاربران زیادی را به خود جذب می‌کند. تبلت‌های Surface مایکروسافت شاید در سایر نقاط جهان محبوب نباشند، اما حداقل در بازار آمریکا فروش بسیار خوبی دارند.

براساس شایعات بیان شده درباره تبلت Surface Go 2 مایکروسافت و مشاهده نتایج بنچمارک آن در ماه فوریه، این دستگاه از یک پردازنده دو هسته‌ای نسل هشت اینتل با نام Core m3-8100Y استفاده می‌کند. عملکرد این واحد پردازشی تفاوت زیادی با مدل موجود در نسل اول تبلت مایکروسافت ندارد، اما بهتر از پردازنده Pentium Gold 4415Y شرکت اینتل در نسل اول Surface Go است.

احتمال می‌رود که قیمت Surface Go 2 همانند برادر بزرگ‌ترش از 399 دلار شروع شود. این رقم برای نسخه‌های برتر مجهز به اینترنت LTE به 650 دلار افزایش می‌یابد. طبق گفته‌ها، این احتمال وجود دارد که مایکروسافت ثبت سفارش این دستگاه را از ماه مه آغاز کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH