گوشی میان‌رده 5G ال‌جی تحت برند جدید Velvet عرضه خواهد شد

گزارشات اخیرا منتشر شده ادعا کردند که کمپانی ال‌جی به منظور عرضه برند جدیدی از هندست‌های خود، تولید اسمارت‌فون‌های سری G خود را متوقف خواهد کرد. برخی گزارشات پیشین از احیاء برند قدیمی LG Chocolate حکایت داشتند؛ اما امروز کمپانی کره‌ای با انتشار یک تائیدیه رسمی اعلام کرد که اسمارت‌فون میان‌زده آینده خود تحت برند LG Velvet رونمایی خواهد کرد. کمپانی در خصوص مشخصات اسمارت‌فون الجی Velvet به هیچ‌گونه جزئیات ویژه‌ای اشاره نکرده است. اما ال‌جی از زبان طراحی سری Velvet رونمایی کرده است. به‌نظر می‌رسد که کمپانی کره‌ای در سری میان‌رده جدیدا معرفی شده خود بر مولفه طراحی محصول بیش از مشخصات آن تاکید خواهد کرد. هندست جدید به‌عنوان جانشین ال‌جی G9 ThinQ عرضه خواهد شد؛ اسمارت‌فونی که بر اساس پیش‌بینی‌ها قرار بود طی 6 ماهه نخست سال 2020 معرفی شود.

ال‌جی خاطرنشان می‌کند که ایجاد تمایز میان اسمارت‌فون‌های امروزی کاری تقریبا دشوار است؛ چرا که این محصولات دارای مشخصات مشابهی هستند. سری Velvet با بهره‌گیری از طراحی‌های خاص و ظرافت‌های بالا قصد دارد در جایگاهی برتر از سایر رقبای خود قرار گیرد. کمپانی ادعا می‌کند که نخستین گوشی سری ال‌جی Velvet مجهز به یک دوربین منحصربه‌فرد Raindrop و ظاهری متقارن خواهد بود.

این هندست احتمالا با مشخصاتی مشابه الگوی مورد انتظار برای اسمارت‌فون ال‌جی G9 ThinQ روانه بازار خواهد شد. توان پردازشی این محصول احتمالا از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 765V یا 765G تامین خواهد شد. این تراشه امکان پشتیبانی دستگاه از اتصال 5G را فراهم می‌کند. همچنین گجت مذکور احتمالا از یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع بهره خواهد برد. این گوشی احتمالا دارای یک نمایشگر 6.7 تا 6.9 اینچی بوده و از پیکره‌بندی دوربین پشتی چهارگانه شامل یک حسگر 48 مگاپیکسلی میزبانی خواهد کرد.

این محصول احتمالا با قابلیت پشتیبانی از ابزارجانبی Dual Screen در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. برخی گزارشات پیشین ادعا کردند که ال‌جی احتمالا در روز 15 مه از این گجت با برچسب قیمتی حدودا 700 دلاری رونمایی خواهد کرد. در فاصله بیش از 1 ماه تا موعد زمانی معرفی احتمالی هندست جدید ال‌جی انتظار می‌رود که طی هفته‌های آتی شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری پیرامون سری ال‌جی Velvet باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH