آیفون‌های 2020 اپل ممکن است با نمایشگر 120 هرتزی Pro Motion معرفی شوند

از زمانی که اپل تبلت‌های آی‌پد پرو خود را با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی Pro Motion معرفی کرد، خیلی‌ها می‌پرسند که این فناوری چه زمانی روی آیفون ارایه خواهد شد. در حال‌حاضر، هندست‌های اندرویدی زیادی با این قابلیت در بازار موجودند و سوال اینجاست که چرا گوشی‌های آیفون‌ تاکنون از آن بی‌بهره مانده‌اند؟

اگر شما هم جزو کسانی هستید که امیدوارید به‌زودی یک گوشی آیفون با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز ببینید، خبرهای خوبی برای‌تان وجود دارد. مارک گورمان (Mark Gurman) از گزارشگران بلومبرگ که دسترسی خوبی به اطلاعات داخل شرکت اپل دارد، در جریان کنفرانس Periscope گفت که احتمال اینکه آیفون‌های 2020 با نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی Pro Motion معرفی شوند وجود دارد.

البته باید بگوییم که گورمان ارایه چنین قابلیتی روی آیفون‌های امسال را به‌طور کامل تایید نکرده و فقط به احتمال آن اشاره کرده است. بنابراین هنوز نباید به این موضوع زیاد امیدوار بود. او همچنین گفته است که اگر چنین قابلیتی در آیفون‌های امسال معرفی گردد، احتمالا منحصر به مدل‌های رده‌بالاتر خواهد بود که انتظار می‌رود قابلیت‌های اضافه‌تری مانند سنسور LiDAR نیز داشته باشند.

به‌هرحال، اگر اپل بتواند نرخ نوسازی بالاتری را برای آیفون‌هایش ارایه کنند بسیار عالی خواهد بود. همانطور که گفته شد، هم‌اکنون هندست‌های اندرویدی زیادی شروع به عرضه این قابلیت کرده‌اند و بنابراین جای تعجبی نخواهد داشت که اپل هم درنهایت به این جمع بپیوندد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH