رابط کاربری OxygenOS

اضافه شدن ویژگی‌های جدید به سری وان پلاس 7T با آپدیت رابط کاربری OxygenOS

آخرین نسخه از بتا رابط کاربری OxygenOS وان پلاس چند قابلیت جدید را برای تلفن‌های وان پلاس 7T و 7T پرو به ارمغان می‌آورد. در این نسخه چند ویژگی به دوربین تلفن‌ها اضافه شده است که حالت‌های مختلفی از ضبط ویدیو را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. تغییرات این آپدیت در انجمن‌های وان پلاس اعلام شده، اما در این تغییرات به حالت‌های جدید ضبط ویدیو اشاره‌ای نشده است.

قابلیت‌های جدید ضبط ویدیو در دوربین تلفن‌های وان پلاس 7T و 7T پرو برای اولین بار توسط یکی از کاربران انجمن Reddit پیدا شد و این کاربر یک اسکرین‌شات از آن را در انجمن به اشتراک گذاشت. برخی دیگر از کاربران نیز اعلام کرده‌اند که قابلیت ضبط ویدیو‌های 4K در حالت التراواید ممکن شده است.

رابط کاربری OxygenOS
برای بزرگنمایی برروی تصویر کلیک کنید.

در جدیدترین نسخه از بتا عمومی رابط کاربری OxygenOS برای تلفن‌های وان پلاس 7T و 7T پرو قابلیت ضبط ویدیو‌های آهسته با نرخ 960 فریم در رزولوشن 720p برای کاربران این دو تلفن فراهم شده است. تمامی تلفن‌های وان پلاس از زمان تلفن وان پلاس 6 پرو توانایی ضبط ویدیو آهسته در رزولوشن 720p را داشته‌اند، اما نرخ آن‌ها به 480 فریم‌برثانیه محدود شده بودند. از آن جایی که هیچ کدام از سخت‌افزارهای دوربین‌ اصلی یا التراواید موجود در تلفن وان پلاس 7T توانایی ضبط ویدیو‌های آهسته با نرخ 960 فریم را ندارند، فریم‌های اضافی از همان نرخ 480 به دست می‌آید و نرخ 960 فریم‌برثانیه را به دوربین منتقل می‌کنند.

مورد دیگری در که در بتا عمومی OxygenOS دیده می‌شود، ضبط ویدیو‌های 4K توسط دوربین التراواید است که هیچ‌کدام از تلفن‌های وان پلاس 7 پرو یا 7T در ابتدای عرضه به بازار از این ویژگی بهره‌مند نبودند، اما اسمارت‌فون وان پلاس 7T با ارایه آپدیت نرم‌افزاری جدید توانایی ضبط ویدیو‌های 4K با دوربین التراواید را خواهد داشت.

در آخر باید بگوییم که هیچ زمانی برای عرضه نسخه رسمی این آپدیت اعلام نشده است و ما هنوز نمی‌دانیم که جدیدترین نسخه رسمی OxygenOS در چه زمانی به این قابلیت‌ها مجهز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH