دردسر از نوع فیس بوک، خسارت 70 هزار دلاری یک مدرسه به دانش آموز فیس بوک باز

2

دردسرهای فرهنگی استفاده از شبکه‌های اجتماعی وارد مرحله عجیبی شده‌ است و در آخرین مورد از این دست در یک دردسر از نوع فیس بوک، خسارت 70 هزار دلاری یک مدرسه به دانش آموز فیس بوک باز به تیتر اول رسانه‌های آمریکایی تبدیل شد.

 

ماجرا از این قرار بود که یک دانش‌آموز جوان که در اکانت فیس بوک خود نسبت به معلمین مدرسه موضوعی طنز را منتشر ساخته بود و مدتی بعد نیز اعلام کرده بود که از معلمان خود متنفر است، این عمل او با برخورد بسیار شدید مدرسه روبرو شد  و حتی رمز عبور اکانت فیس بوک او نیز به زور از او گرفته شد ولی این موضوع با سکوت دانش‌آموز همراه نبود و او با انتقال موضوع به والدین خود موفق به شکایت از مسئولان مدرسه شد.

 

وکیل این دانش‌آموز 13 ساله درباره این رخداد می‌گوید:« این کار تنها ابراز احساسات یک نوجوان 13 ساله بود و حرکت مدرسه هیچ وجهه قانونی‌ای نداشت و به همین دلیل این دختربچه بخش بسیار زیادی از اعتماد خود نسبت به بزرگترها را از دست داده‌ است.» البته ماجرا به احتمال فراوان به زودی به خاتمه خواهد رسید زیرا مدرسه این کودک حاضر شده است تا رقم 70 هزار دلار را به عنوان خسارت به او بپردازد تا بار دیگر حریم خصوصی افراد را زیر سوال نبرند.

 

3 در مورد “دردسر از نوع فیس بوک، خسارت 70 هزار دلاری یک مدرسه به دانش آموز فیس بوک باز”

  1. این کار هایی که تو مدرسه ما با ما می کنن رو بخواهیم خسارت بگیریم الان دو تا سه میلیون دلاری باید به ما بدن
    هیییییییی!!!
    اگه ما این حرف ها رو درمورد معلمها مان بزنیم نیم ساعت کتک می زنن بعد میگن برو خانوادت رو بیار پروندت رو بگیر!!!!! همین که هست!!!! ( بی شوخی کاملا راسته )

  2. o-o استغفرال… اینجا مارو به فلک میبستن بعدش پشم به ما نمیدن که هیچج طلب کار هم هستن !هه والا تو چه جامعه ای زندگی میکنن 70 هزااااار دلار برای یه همچین اتفاقی والا رقم بالایی هستش اینجا چند خانوار رو میتونه از بد بختی در بیاره این رقم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH