مشخصات کلیدی اسمارت‌فون آنر 30 لایت در وبسایت گیک‌بنچ رویت شد

یک دستگاه ناشناخته هواوی با شماره مدل MXW-AN00 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده و در این میان به برخی ویژگی‌های این محصول اشاره شده است. شناسه فوق احتمالا متعلق به اسمارت‌فون آنر 30 لایت است. بر اساس اطلاعات دیتابیس بنچمارک، دستگاه با شماره مدل MXW-AN00 مجهز به سیستم‌عامل اندروید 10 بوده و از حافظه رم 6 گیگابایتی به‌همراه تراشه MT6873 ساخت شرکت مدیاتک بهره می‌گیرد. این تراشه تحت‌عنوان Dimensity 800 نیز شناخته می‌شود. شایعات پیشین از عرضه اسمارت‌فون آنر 30 لایت با تراشه Dimensity 800 حکایت داشتند و اطلاعات موجود در فهرست گیک‌بنچ نیز این موضوع را موردتائید قرار می‌دهند.

نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی، رابط کاربری EMUI 10.1 بر پایه پلتفرم اندروید 10 و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی سایر اطلاعات لو رفته پیرامون آنر 30 لایت را تشکیل می‌دهند. شایعات پیشین از به‌کارگیری یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در آنر 30 لایت حکایت داشتند و تصاویر اختصاصی منتشر شده توسط وبسایت Gsmarena طی هفته گذشته نیز فرضیه به‌کارگیری پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه در قسمت پشتی این هندست را موردتائید قرار داد. دوربین اصلی این ماژول مجهز به یک حسگر 48 مگاپیکسلی است؛ در حالی‌که با توجه به شایعات مطرح شده 2 دوربین دیگر مجهز به حسگرهای 8 و 2 مگاپیکسلی خواهند بود.

آنر 30 لایت اسمارت‌فونی کاملا جدید به‌شمار نمی‌رود. در واقع این هندست همان هواوی Enjoy Z 5G با تفاوت‌های جزئی در قالب طراحی پنل پشتی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH