تصاویر جدید کیس سامسونگ گلکسی نوت 20 فاش شد

کمتر از شش هفته تا زمان معرفی سری گلکسی نوت 20 باقی مانده و درز اطلاعات جدید درباره آن‌ها همچنان ادامه دارد. حالا نیز تصاویر یک کیس جدید توسط Ice_Universe در ویبو منتشر شده است.

برخلاف اکثر کیس‌ها، این کیس به‌طور کامل ماژول دوربین را پوشش می‌دهد و شامل بریدگی‌هایی برای لنزهاست. بنابراین ما دقیقا می‌توانیم ببینیم که چه تعداد دوربین روی گوشی وجود خواهد داشت.

این کیس ۵ سوراخ در روی خود دارد که ۳ تای آن‌ها مربوط به دوربین‌هاست و ۲ تای دیگر مربوط به فلاش LED و سنسور مدت زمان پرواز می‌شود.

با اینکه برچسب کیس به نوت پلاس اشاره دارد، اما این کیس احتمالا متعلق به مدل استاندارد نوت 20 است و نه نوت 20 اولترا که یک لنز زوم ۵۰ برابر خواهد داشت. این موضوع را اندازه نسبتا باریک ماژول دوربین تایید می‌کند، چراکه ماژول دوربین نوت 20 اولترا عریض‌تر و بزرگ‌تر از آن است.

از طرفی، تصاویر دیگر کیس‌ها تایید می‌کنند که شیار قلم S Pen به سمت چپ گوشی جابه‌جا شده است و البته هیچ جک هدفونی نیز روی دستگاه وجود ندارد.

Ice_Universe قبلا چندین تصویر از کیس‌های اولیه گلکسی نوت 20 و نوت 20 پلاس/اولترا منتشر کرده بود که نشان می‌داد ماژول دوربین نوت 20 اولترا بسیار بزرگ خواهد بود و تقریبا نصف عرض هندست را اشغال خواهد کرد.

مقایسه کیس‌ها در تصویر زیر، اندازه واقعی ماژول‌ها را نشان می‌دهد.

یکی از دلایل بزرگ بودن ماژول دوربین نوت 20 اولترا ممکن است جایگزینی سنسور مدت زمان پرواز با یک لیزر اتوفوکوس باشد که مشکل فوکوس کُند S20 اولترا را برطرف خواهد کرد.

سامسونگ ظاهرا با جایگزینی سنسور ۴۸ مگاپیکسلی دوربین پریسکوپ نوت 20 اولترا با یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی ISOCELL Slim 3M5 1/3 با رنج دینامیکی عریض، بزرگنمایی دوربین Space Zoom این گوشی را محدود به ۵۰ برابر خواهد کرد. این کار احتمالا به بهبود عملکرد دوربین در نور کم که هنگام زوم بسیار مهم است کمک خواهد کرد.

همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که سامسونگ همچنان سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL Bright HM1 و لیزر اتوفوکوس را حفظ خواهد کرد، اما در کنار آن ظاهرا از یک سنسور واید کاملا جدید، یک سنسور اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی ISOCELL Fast 2L3 1/2.55 با اندازه پیکسلی ۱.۴ میکرومتر و همچنین فناوری Dual Pixel PDAF و WDR هوشمند که امکان ضبط ویدیوهای اسلوموشن تا ۱۴۴۰ فریم‌درثانیه را خواهد داد استفاده خواهد کرد.

در رابطه با مشخصات نوت 20 اولترا باید بگوییم که این گوشی مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون +865  و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی LTPO با رزولوشن QHD خواهد بود. قابلیت جالب‌توجه دیگر نوت 20 اولترا این است که کاربران قادر به روشن کردن همزمان رزولوشن QHD و فرکانس ۱۲۰ هرتز خواهند بود؛ چیزی که کاربران S20 قادر به آن نیستند. همچنین انتظار می‌رود که سامسونگ یک قلم S Pen جدید با قابلیت‌های جدید معرفی کند.

سری گلکسی نوت 20 سامسونگ قرار است در رویداد آنپک این شرکت در تاریخ 5 آگوست معرفی شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH