رندرهای مطبوعاتی گلکسی نوت 20 اولترا به طور اتفاقی منتشر شدند

در حالیکه انتظار نمی‌رود گوشی گلکسی نوت 20 اولترا تا اوایل آگوست معرفی شود، سامسونگ روسیه به‌طور اتفاقی رندرهای مطبوعاتی این پرچمدار 5G را منتشر کرده است.

سامسونگ از یک ماژول دوربین بسیار بزرگ بهره خواهد برد

تصاویر مطبوعاتی گلکسی نوت 20 اولترا همخوانی زیادی با رندرهایی دارند که اخیرا توسط استیو همرستوفر (Steve Hemmerstoffer) فاش شده‌اند و یک ماژول دوربین بزرگ را در گوشه بالا سمت چپ دستگاه نشان می‌دهند که میزبان سنسورهای مختلفی خواهد بود.

دوربین اصلی گوشی ظاهرا یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی است که احتمالا از گلکسی S20 اولترا به عاریت گرفته شده است. با این‌حال، سامسونگ برای تمرکز روی کیفیت خروجی تصاویر این‌بار به جای زوم دیجیتالی 100X Space Zoom از زوم دیجیتالی 50X استفاده خواهد کرد.
در کنار این دوربین یک لنز پریسکوپ ۱۳ مگاپیکسلی نیز وجود خواهد داشت که به جای دوربین ۴۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. این دوربین از زوم اپتیکال 5X پشتیبانی خواهد کرد، اما جزییات بیشتر درباره آن هنوز فاش نشده است.

دوربین سوم ظاهرا یک لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود که مثل دوربین اصلی احتمالا از سری گلکسی S20 به عاریت گرفته خواهد شد.

در کنار این دوربین‌ها یک فلاش LED هم در گوشه بالا سمت راست ماژول قرار خواهد داشت که به نظر می‌رسد که یک سیستم لیزر اتوفوکوس باشد. سامسونگ اوایل امسال چندین مشکل اتوفوکوس با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی داشت و امیدوار است که از بروز آن‌ها روی گلکسی نوت 20 اولترا جلوگیری کند.

گلکسی نوت 20 اولترا با یک رنگ جدید Mystic Copper معرفی خواهد شد

انتظار می‌رود گلکسی نوت 20 اولترا در دو رنگ مشکی و مسی معرفی شود. رندرهای مطبوعاتی این گوشی رنگ مسی آن را نشان می‌دهند که ظاهرا با نام Mystic Copper روانه بازار خواهد شد.

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد مانند پرچمدارن اخیر اپل و گوگل از یک پرداخت مات روی نوت 20 اولترا استفاده کند. به این ترتیب، گوشی ظاهر زیباتری خواهد داشت و اثر انگشت کمتری روی آن باقی خواهد ماند.

ضمنا فریم گوشی از نوع فلزی ضدزنگ با همان رنگ پنل پشت خواهد بود که دکمه‌های ولوم و پاور در لبه سمت راست آن قرار خواهند داشت. همچنین شاهد یک قلم استایلوس هم‌رنگ نیز روی گوشی خواهیم بود.

مشخصات و تاریخ‌های معرفی و عرضه گلکسی نوت 20 اولترا

علاوه بر مواردی که در بالا اشاره شد، انتظار می‌رود که گلکسی نوت 20 اولترا در آمریکای شمالی، چین و کره جنوبی مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون 865 باشد و در اروپا و سایر بازارهای بین‌المللی از اگزینوس 992 استفاده کند.

همچنین ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به‌عنوان ترکیب حافظه استاندارد روی این گوشی ارایه خواهد شد. سامسونگ احتمالا رابط کاربری One UI 2.5 را که مبتنی بر اندروید 10 است، برای اولین بار روی سری نوت 20 عرضه خواهد کرد، هرچند که انتظار می‌رود این نرم‌افزارها تا آخر امسال به اندروید 11 و One UI 3.0 به‌روزرسانی شوند.

گلکسی نوت 20 اولترا به احتمال زیاد در رویداد آنپک سامسونگ در روز چهارشنبه 5 آگوست در کنار گلکسی نوت 20 استاندارد معرفی خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که پیش‌سفارش‌های هر دو گوشی از اواخر ماه آگوست یا اوایل سپتامبر شروع شوند.

ما همچنین انتظار داریم که در این رویداد شاهد رونمایی از گلکسی فولد 2 و نسخه 5G گلکسی زد فلیپ باشیم. این هندست‌ها احتمالا از اواخر امسال عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH