لنوو Legion مجهز به قدرتمندترین اسپیکرهای اسمارت‌فونی تا به امروز خواهد بود

چن جین؛ مدیرعامل لنوو ادعا می‌کند که ورژن پرو اسمارت‌فون لنوو Legion مجهز به پیشرفته‌ترین سیستم صوتی مورد استفاده در یک گوشی تا به امروز است. وی مشخصا به اسامی هندست‌های شیائومی می 10 پرو و بلک شارک 3 پرو اشاره نموده و اعلام می‌کند که اسپیکرهای لنوو Legion از طراحی متقارن مناسبی برخوردار بوده و با تنظیمات صوتی بهینه‌تری تولید می‌شوند.

لنوو Legion مجهز به 2 اسپیکر قدرتمند با برش‌های بزرگ 1.4 سی‌سی در قسمت جلویی دستگاه بوده و از ساختاری کاملا فلزی بهره خواهد برد. برای مشاهده تیزر ویدیویی مربوط به قدرت خارق‌العاده این اسپیکرها کافیست اینجا کلیک کنید.

این 2 اسپیکر قادر به تولید صدایی فراگیر هستند. وجود چنین مشخصه‌ای در بازی‌ها بسیار حیاتی است؛ زیرا جهت صداها می‌تواند به موقعیت‌یابی بهتر شما حین انجام بازی کمک کند. کاربران برای بهره‌مندی از تجربه مطلوب جهت‌های صوتی حین اجرای بازی‌ها معمولا نیازمند استفاده از هدفون‌های پوشیدنی هستند.  این 2 گوشی مجهز به 2 موتور خطی در راستای محور افقی (X) هستند؛ مشخصه‌ای که با ارائه بازخوردهای لرزشی قوی به غنای هرچه بیش‌تر تجربه کاربری کمک می‌کند.

تیزرهای لنوو برای نمایش قدرت بالای اسپیکرهای دوگانه اسمارت‌فون Legion

بر اساس شایعات پیش‌تر منتشر شده مدل معمولی لنوو Legion نیز مجهز به اسپیکرهای قدرتمندی خواهد بود. بنابراین هنوز مشخص نیست که آیا این سیستم صوتی پیشرفته صرفا در مدل پرو لنوو Legion ارائه خواهد شد یا هر 2 مدل هندست از چنین قابلیتی بهره‌ خواهند برد. هر 2 هندست مجهز به نمایشگرهای 144 هرتزی، تراشه اسنپ‌دراگون 865 پلاس و قابلیت شارژ سریع 90 واتی (احتمالا از طریق 2 درگاه USB-C) هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH