اسمارت‌فون وان‌پلاس 8T در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

هفته گذشته کمپانی وان‌پلاس از اسمارت‌فون میان‌رده جدید خود با نام نورد رونمایی کرد؛ اما این تولیدکننده یقینا دوران پرمشغله‌ای را سپری نموده و بر روی دستگاه پرچم‌دار نسل آینده خود نیز کار می‌کند. طی چند سال گذشته همواره شاهد عرضه 1 یا 2 دستگاه برند T در حد فاصل ماه‌های اکتبر تا نوامبر بوده‌ایم و اکنون نیز به‌نظر می‌رسد که این سناریو در سال 2020 نیز تکرار خواهد شد.

یک هندست وان‌پلاس با شماره مدل KB2001 اخیرا در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده است. این شناسه احتمالا متعلق به اسمارت‌فون‌های آینده وان‌پلاس 8T و 8T پرو است. این هندست در زمان اجرای تست بنچمارک مجهز به سیستم‌عامل اندروید 11 بوده است. در صورت پایبندی کمپانی به چارچوب زمانی معمول برای معرفی دستگاه‌های سری T اظهارات فوق کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد. تا آن زمان یقینا بایستی شاهد انتشار ورژن نهایی اندروید 11 توسط گوگل باشیم.

این هندست مجهز به 8 گیگابایت حافظه رم است. همچنین امتیازات آن در زمینه تست پردازش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای نیز تا حدود زیادی با سایر هندست‌های معرفی شده با تراشه اسنپ‌دراگون 865 ساخت کوالکام طی سال جاری مطابقت دارند. با این‌حال هنوز مشخص نیست که اسمارت‌فون مذکور از تراشه اسنپ‌دراگون 865 پلاس بهره خواهد برد یا خیر. همچنین شایان به ذکر است که هندست‌های سری T هرگز دربردارنده به‌روزرسانی‌های عمده نسبت به سایر مدل‌ها نبوده‌اند؛ اما اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا چنین سناریویی این‌بار نیز صادق خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH