تصویری از آی‌پد جدید؟!

پس از آنکه تصاویر و اخبار ضد و نقیضی از شمایل آی‌فون 5 به بیرون درز کرد، حال شاهد تکرار دوباره این داستان در مورد آی‌پد مینی هستیم. آی‌پد مینی یا همان آی‌پد کوچک شده طرح جدید اپل است که پیش‌تر این شرکت از طرح‌های خود در این زمینه نکاتی را ذکر کرده بود. بنابر گزارش‌ها، آی‌پد مینی کمی باریک‌تر و در حدود دو سوم اندازه آی‌پد فعلی خواهد بود.
در لبه پایینی آی‌پد مینی یک کانکتور داک 19 پین به کار رفته است. همچنین در دو طرف این کانکتور دو بلندگو وجود دارد. بر اساس تخمین‌هایی که با اطلاعات موجود در مورد آی‌پد مینی زده شده است، این محصول حدود 213.36 میلی‌متر ارتفاع و 143.67 میلی‌متر هم عرض دارد. اگر این اطلاعات در مورد آی‌پد مینی صحیح باشند، این محصول طول و عرض بیشتری در مقایسه با نکسوس 7 گوگل خواهد داشت. با این حال تمامی این اطلاعات، مواردی است که از طریق این عکس و کمی هم شایعات نشات گرفته است و تا زمانی که این محصول به طور رسمی از سوی اپل عرضه نشود نمی‌توان این حدسیات را صد درصد صحیح برشمرد. همانطور که ممکن است بدانید آی‌پد مینی از سخت‌افزار نسبتا متوسطی بهره خواهد گرفت، که هدف اپل از این اقدام رقابت در بازار نوظهور تبلت‌های ارزان قیمت همانند تلاش گوگل است. از این رو نظر شما چیست؟ آیا فکر می‌کنید که اپل خواهد توانست نظرها را با آی‌پد مینی به سوی خود جلب نماید و موفقیت آی‌پد معمولی خود را تکرار کند؟

1 در مورد “تصویری از آی‌پد جدید؟!”

  1. در جواب به سوال باید بگم بله، مهم ترین خوبیش اینه که اپل قیمت های پایین رو هم پوشش میده و انتقادی که همیشه به اپل میکنن که اقشار مختلف مردم رو در نظر نمیگیره کمی رفع میشه همچنین یه گجت ارزان قیمت از اپل می تونه عده ی زیادی رو که به دلیل توانایی مالی کم شرایط استفاده و تجربه ی محصولات اپل رو ندارن به سمت خودش بکشونه و اونها رو هم برای استفاده از دیگر گجت هاش ترغیب کنه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH