آموزش آنبلاک کردن کاربران در اینستاگرام

شاید در گذشته کاربری را بلاک کرده و اکنون از کار خود پشیمان باشید. در این مطلب از آی‌تی‌رسان می‌خواهیم که آنبلاک کردن کاربران در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

اگر شخصی را در اینستاگرام بلاک کنید، آنگاه دیگر پست‌های وی را مشاهده نخواهید کرد. همچنین طرف مقابل نیز دیگر نمی‌تواند با پروفایل شما تعامل داشته باشد. با آنبلاک کردن می‌توانید این رویه را برعکس کنید.

آنبلاک کردن کاربران از طریق پروفایل اینستاگرام آن‌ها

مشاهده پروفایل کاربران در اینستاگرام، آسان‌ترین روش آنبلاک کردن آن‌ها در این شبکه اجتماعی است. این رویه در نسخه اندروید و iOS و هم در نسخه تحت وب کارساز خواهد بود.

حتی اگر شخصی را بلاک کرده باشید، بازهم هر زمان که بخواهید می‌توانید پروفایل وی را جست‌و‌جو و مشاهده کنید. بنابراین ابتدا باید به پروفایل شخص موردنظر مراجعه کنید.

در اینجا به‌جای کلید “Follow” یا “Following”، باید کلید “Unblock” را مشاهده کنید. این کلید را لمس کنید.

آنبلاک کردن کاربران در اینستاگرام

در کادر تأییدیه باید مجددا گزینه “Unblock” را انتخاب کنید.

در ادامه اینستاگرام به شما می‌گوید که پروفایل موردنظر آنبلاک شده است. در آینده بازهم می‌توانید شخص موردنظر را بلاک کنید. حال بر روی “Dismiss” ضربه بزنید. تا زمانی که به پایین سوایپ نکرده و پروفایل کاربر موردنظر را به‌روز نکنید، نمی‌توانید هیچ‌کدام از پست‌های وی را مشاهده کنید.

آنبلاک کردن کاربران در تنظیمات اینستاگرام

یکی دیگر از روش‌های آنبلاک کردن کاربران در اینستاگرام این است که به منوی تنظیمات پروفایل خود مراجعه کنید. این روش بیشتر زمانی کاربرد دارد که نام کاربری شخصی را به یاد نیاورده و یا اینکه فرد موردنظر، نام کاربری خود را تغییر داده باشد. بدین ترتیب با مراجعه به صفحه تنظیمات پروفایل خود می‌توانید به لیستی از پروفایل‌های بلاک شده دسترسی پیدا کنید.

جهت انجام این کار باید اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و سپس در نوار ابزار پایین، پروفایل خود را لمس کنید.

آنبلاک کردن کاربران در اینستاگرام

در ادامه باید منوی همبرگری موجود در گوشه بالا سمت راست را انتخاب کنید.

گزینه “Settings” را لمس کنید.

در بخش “Settings” باید “Privacy” را انتخاب کنید.

آنبلاک کردن کاربران در اینستاگرام

سرانجام باید گزینه “Blocked Accounts” را لمس کنید.

آنبلاک کردن کاربران در اینستاگرام

اکنون در اینجا لیستی از پروفایل‌های بلاک شده را مشاهده می‌کنید. جهت آنبلاک کردن یک کاربر، باید گزینه “Unblock” را در کنار نام حساب وی، لمس کنید.

در صفحه ظاهر شده نیز جهت تأیید اقدام خود، باید “Unblock” را انتخاب کنید.

حال مجددا می‌توانید پست‌ها و استوری‌های شخص موردنظر را در فیدهای خود مشاهده کنید. برای اشخاص دیگر نیز باید رویه بالا را تکرار کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH