اتمام موجودی سامسونگ گلکسی زد فولد 2 تام براون ادیشن ظرف مدت 4 دقیقه!

سامسونگ گلکسی زد فولد 2 تام براون ادیشن در واقع یک پکیج مد گران‌قیمت و منحصربه‌فرد است که توجه 230 هزار مشتری در کره‌جنوبی را به سوی خود جلب کرد. موجودی این پکیج در تایلند ظرف مدت 1 روز به اتمام رسید و اکنون نیز یک گزارش مخابره شده از چین ادعا می‌کند که موجودی دستگاه‌های قابل دسترس ظرف مدت تنها 4 دقیقه به اتمام رسیده است.

بایستی خاطرنشان کرد که سامسونگ تنها 5000 دستگاه سری تام براون را تولید خواهد کرد که 1000 مورد از آن‌ها روانه بازار کشورهای چین و کره می‌شود (برای مشخص شدن خریداران منتخب از سیستم قرعه‌کشی استفاده شد). با این‌حال سامسونگ در خصوص تعداد دستگاه‌های تخصیص‌یافته به کشور تایلند هیچ توضیحی ارائه نکرده است.

به هرحال این محصول با هدف درآمدزایی تولید نشده است؛ بلکه به منظور افزایش سطح آگاهی از برند و ارتقاء سطح نام تجاری سامسونگ روانه بازار می‌شود.  به‌نظر می‌رسد که سامسونگ به‌دنبال اصلاح تصوری است که اپل را تنها برند ممتاز دنیای موبایل قلمداد می‌کند.

کیم هونگ مین؛ رئیس گروه استراتژی طراحی به‌عنوان مغز متفکر این استراتژی بازاریابی به‌شمار می‌رود؛ راهبردی که محصول همکاری گروه BTS و برند Fila است. ایده پشت پرده چنین محصولی این است که ترکیب سخت‌افزار و مد در مقایسه با مجموع بهای قطعات ارزشمندتر بوده و خریداران جدیدی را به ارمغان خواهد آورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH